Show je Seiko mod of build (Deel 2)

Ergens een gebruikte invicta scoren en slachten.

1 like

Ik heb die zo gemaakt ja! Plaat is natuurlijk niet origineel Seiko, maar hij probeert ook geen Seiko plaat na te doen. Volgens mij spookt hij hier nog op het forum rond…

1 like

Klopt! Mijn watch en style lading komt binnenkort ook nog binnen voor @SSFS, namoki is al binnen. Hij kan hier binnenkort ook meefoen met twee hele gave mods.

1 like

En dit is de andere helft van de insert operatie, eigenlijk gewoon een donkere SRPB51.

Before:

3 likes

Ik vind de bezels en de clicksprings van w&s juist fijn. Die gaan boterzacht.

Nee je moet @Mipnick hebben inderdaad, ik vond hem ook heel mooi maar blijkbaar is het een grootendeeld after market mod wat formeel niet toegestaan is.

1 like

Ik zag hem laatst weer op marktplaats voorbijkomen.

1 like

Yessss! Ik heb de modding powers van @Mipnick toch maar eens gevraagd om een never ending project af te maken.

Mod the force be with you (bij mij was hij in ieder geval niet :wink:).

Thanks mipnick

2 likes

6 likes

Dit vind ik ook wel een lekkere mod. Met een two tone bracelet zou het helemaal :fire: zijn

16 likes

Leuk ja!

Vandaag lekker aan het midden geweest. Voor @SSFS een marine master 300 mod gemaakt met oem plaat en wijzers en een Manta-raymaster mod afgemaakt waar hij aan begonnen was.

Ik denk toch dat ze er top uitzien en hoop dat Steven er blij mee is. Buiten dit met een handvol losse onderdelen nog een mooie Ninjamod gemaakt:

10 likes

Deze is cool @Royce! Wat is hier gemod?

Tnxs!
Het origineel:

Met Sammie XL wijzers van Yobokies.

4 likes

Subtiel en goed geslaagd :+1:

1 like

Daar ga ik zeker blij mee zijn!! Heel gaaf!

Thanks voor al het werk!

1 like

He kak.

Zag er zo vet uit, maar Jezus wat is die l2l lang… Ik heb 17.5cm polsen en een mm300 kast kan ik hebben.

4 likes

Ziet er vet uit maar die L2L maat is net ff iets te groot.

1 like

Kastvorm is ruk. Hij knuffelt niet.

1 like

Herken dit maar met een grotere polsmaat kun je er prima mee weg komen :wink:

P.S. foto vertekent wat, IRL vallen de lugs ruim binnen de pols

6 likes