Show je Seiko mod of build (Deel 1)

Deze is toch wel gaaf. (Plaatje van mij)

3 likes

5 likes

Bedoel niet van mij :joy:

Jammer van die neppe wijzerplaat.

die misser van een kroon leidt genoeg af toch

1 like

Dit rommeltje mag ik hier vast wel even crossposten :grin:

4 likes

Ik denk dat ik je toch gelijk moet geven… een volledig rode wijzer was beter geweest… Ik mis de klodder kleur toch wel.

Nu eindelijk met vastgeplakte insert, passende kroon en matchende strap.

4 likes

Gewoon versie 2.0 te zijner tijd :+1:t3: :grinning:

1 like

En wat wordt de band?

Vandaag om de pols

4 likes

Helaas… daar had ik niet het geduld voor :joy:
Hier had ik al een teaser…

Voor en na:


Uren en secondewijzer nu uit hetzelfde materiaal als de opgelegde indexen (geen zwarte meer), Minutenwijzer knalrood, wit-rode chapter ring en vlak saffier met rode AR. :sunglasses:

Al stukken beter zo. Maar we zijn er nog niet! Het is nu nog wachten op de Atlas bezel en rode Dodger insert van One Second Closer. :grin: (helaas staat de T&T nu al een aantal dagen stil… DLW en DHL kunnen blijkbaar sneller een pakketje uit singapore hier krijgen dan OSC en PostNL uit polen…I blame the latter… :unamused:)

Deze twee dus:

image image

Yup… Ik heb de kleur volledig omarmt :hugs: Van monochrome naar een vrolijke knaller. Even zien hoe de rode AR gaat spelen met het rood op de plaat en op de bezel… Stay tuned! :satellite:

4 likes

Ben benieuwd, lastige kleur dat roze

1 like

When your Seiko dial is valued £ 5.00 you dont have to pay taxes an duties … :grinning_face_with_smiling_eyes:

8 likes

Is er iemand in de buurt van Arnhem die mods uitvoert? Ik zou graag een rode secondewijzer en saffier glas met ar coating op deze beauty willen :slight_smile:

Lijkt mij een nepplaat…

1 like

Wat is er met het horloge gebeurt dan??

Waarop baseer je dat?

Niks persoonlijks maar er zijn hier een aantal mensen in het topic die bij alles meteen nep roepen zonder er überhaupt een reden of onderbouwing bij te vermelden.

5 likes

De zogenaamde nep versies zien er als volgt uit:

Maar dat kun je zonder bril wel zien dat het een namaak is…

3 likes

Ook een echte plaat :grin:

7 likes

Ik post ze tegenwoordig maar zo om de dial-politie te ontwijken :rofl:

14 likes