Lekker dan. De NH36 stopt er mee na drie uur niet om hebben.
Dit is nu al werkelijk de 100ste keer dat ik pech heb met mijn build, maar heb al een nieuw uurwerk besteld.
Dit is nu al werkelijk de 100ste keer dat ik pech heb met mijn build, maar heb al een nieuw uurwerk besteld.
Ook toevallig…
Lijkt me niet iets wat aan mij kan liggen toch? Loopt hartstikke netjes maar een gangreserve van 3 uur…
Hij is gewoon jaloers joh. Jij durft in ieder geval aan te kloten
Iets wat ik ook wil maar nog niet in doorpak.
Tuurlijk kan dat wel. Als er “100x” iets mis is met wat je maakt lijkt het me niet meer dan logisch dat je ook eens naar je zelf kijkt. Toch?
Absoluut. Met mijn lompe handen ben ik al lang blij dat ik een pot pindakaas kan dichtdraaien zonder het glas te beschadigen.
Tuurlijk. Veel fouten in het proces waren mijn schuld (verkeerde onderdelen besteld bijvoorbeeld of verkeerde horloges hehe) en geef dat vrolijk toe. Ik snap echter niet hoe een brandschone, nieuwe nh36 zo raar doet uit de doos.
Geen idee, klinkt vreemd idd. Maar ik heb geen kennis van het aantal handelingen die je moet doen om hem in een kast te drukken.
Dat gaat via de movement holder.
Draait het oplaad-dinges wel los rond? Hoor je ‘m met de ‘Seiko-shuffle’? Ik had een keer een caseback die wat strak zat, waardoor dat ding niet leek rond te draaien. Klein stukje losser ging ineens wel goed.
Zelfs als ik hem mechanisch opdraai doet hij het maar 3 uur… Rotor hoor ik draaien bij de Seiko shuffle🙃
Wat is hier aan gemod? Dit model wordt zo af fabriek geleverd door Seiko.
Het blijken spare parts te zijn
Nog maar een keer bestellen dan. Ze zitten in ieder geval prima!
Ook leuk dat ze dubbelzijdig zijn
Vroeg ik me ook af, foto lijkt ook zo van Internet afgetrokken
Incoming voor mod nummer 3 in 2021. Deze Manta Ray dial en hands gaan in de huidige MM300 kast en de witte Sumo dial gaat in een SKX no crownguards kast.
Zin in
Ohh… Die plaat in die MM300 kast is volgensmij écht een hele vette combi!
Supervet! Ben benieuwd.
Ik vind die mods altijd leuk om te zien, jammergenoeg is mijn werk soms al te priegelig voor mijn doen, laat staan een horloge in elkaar zetten…
Niet dat dat zou moeten uitmaken, maar ik keur hem goed