Stift in vijzel en kroon eraf schroeven.
Zeker? Daar zie ik een schroefdraad. Veel OEM kronen van Seiko zijn niet te verwijderen van hun stift.
Stift in vijzel en kroon eraf schroeven.
Zeker? Daar zie ik een schroefdraad. Veel OEM kronen van Seiko zijn niet te verwijderen van hun stift.
hmm… misschien handig om die van mij even te posten ofniet?. hij draait namelijk gewoon door. de stem zit niet meer vast aan het kroontje als het ware…
Deze is inderdaad niet te verwijderen. Wat wil je doen?
Het liefst doe ik het samen met iemand. Ik vind het hele maakproces bijzonder fascinerend en vind het leuk mee te kijken als het gebeurt. Echter, ik zal het niet meer dan een enkele keer doen. Graag zie ik iemand anders zo’n machine bedienen Een design maken in bijv illustrator is geen probleem, heb ik al vaker gedaan (Een keer mijn eigen brein geprint in gips (3D) en houten onderzetters voor bierglazen uit triplex (2D)) Zijn er mensen in het circuit die laseren voor anderen?
Tof!
MM300 band of look-a-like?
Nou ik heb een ander uurwerkje erin. En heb daarbij de juiste stem bij gekregen. Maar geen kroon. Dus wou deze eraf doen en op de nieuwe doen. Want de oude stem past er niet in … kan niet verder zo
Is die van heimdallr?
Die ben ik nog niet eerder tegengekomen, hebben ze meer aftermarket spul en waar koop je die?
Proxima is een “horlogemerk”. Ze maken Seiko look-a-likes en verkopen die via verschillende websites.
Bracelet heb ik gekocht door met ze te appen “chat online” button. Ze verkopen 'm normaal gesproken niet los.
Ja. Maar of je daar een kijkje in de keuken kunt nemen dat weet ik niet. Zeker met Corona enzo nu. Degene die ik weet zit sowieso over de grens.
Hoe duur zijn ze?
Je kan ze ook via AliExpress bestellen zie ik, daar zijn ze 35 euro.
In welke prijs en kwaliteitsklasse zit dit spul?
Bracelet is heel degelijk. Over de rest kan ik geen mening geven.
Volgens mij zijn er meerdere leden die een Proxima hebben (gehad). Op Youtube zie je ook dat men ze vaak als mod basis gebruikt.
Kopen?
Voor jou een bos wortelen en een openbare lofzang naar mijn forumbijdrage
Nee man. Hij staat jouw mod prima.