Eet je nou wortels met druiven?
Deze ‘Batman’ mod jaartje terug gekocht op ebay. Niet zo verliefd op geworden. CT en DLW onderdelen. Wijzers en dial van Seiko, omgelooflijke lume. NH35 movement.
Probeer hem al maanden aan een deftige prijs te verkopen, lukt niet.
Ga er nu een Comex dial en mercedes hands in plaatsen, van Dial Maker in HK.
Sub style bezel insert gekocht bij Namoki… Misschien word ik dan wel verliefd
Ja.
Hopelijk wel een merkloze, en geen fake dial
Gezond bezig
Na het zien van deze (zie mijn originele post) heb ik bij de maker ervan mijn versie met een ijsblauwe plaat en donkerblauwe secondewijzer laten maken. Het leek mij niet chique om met zijn idee aan de haal te gaan.
Mooi gelukt!
Na gisteren een mailtje verzonden te hebben of mijn pakketje nog ergens in het Suezkanaal dreef plofte vandaag het volgende op de deurmat:
Met de insert en bezel ga ik mij denk ik wel redden. Is er hier echter iemand (omgeving Midden NL) die mij een handje met de Top hat zou willen helpen? Uiteraard voor een vergoeding.
Had het graag voor je gedaan, alleen staat het Ali glaspersje op afbrokkelen😅
Wat een gave bezel insert trouwens!
Je kan het eventueel ook naar me opsturen pers ik het glaasje wel erin
Als het te ver weg is
Inderdaad super gaaf.
Vind hem erg tof met die fluted bezel!
Jubilee maakt hem wel af denk ik🤭
Ik heb deze ook, maar vind hem eigenlijk nogal onhandig. Tegenwoordig doe ik het uit de losse hand, dan heb je met name meer controle over de hoek van de wijzers t.o.v. de wijzerplaat en elkaar.
Het is bij dit ding ook heel lastig om het horloge precies op de goed plek eronder te leggen. En hij schuift veel te makkelijk van zijn plek.
Waar is Midden NL?