Show je Seiko SARB!

Zeer fraaie combinatie.

ik zou deze klok graag willen hebben. Ik zag wel dat de prijzen echt insane zijn geworden

De SARB033 is nu bij de goedkoopste aanbieder ook opeens 60 a 70 euro in prijs gestegen, waardoor de prijs nu al tegen de 400 euro aan zit…

M’n SARB017, de ‘Green Alpinist’. Heel mooi maar desondanks in het blauwe gedeelte omdat m’n ORIS Aquis het van hem wint.

6 likes

Blijft toch prachtig om naar te kijken de SARB065

8 likes

Ik stond nog geeneens in dit topic.

5 likes

https://www.strapcode.com/store/advanced_search_result.php?keywords=B068

Man man man man man, ze zijn de jubilee vergeten :roll_eyes:

Ik laat die SARB wel in de doos tot ze hem een keer uitbrengen :unamused:

4 likes

Hmmm beetje gemengde gevoelens. Zit al heel lang te wachten op de oyster en jubilee voor de sarb. Had alleen gehoopt op een taper naar 16mm ipv 18 en een andere clasp dan een duikers clasp. Ben bang dat het nu een beetje te grof is. Kortom twijfel of ik deze band moet bestellen of niet…

Alpinist in middag- en avondzon :sunglasses:

13 likes

Ik draag mijn sarb065 met plezier, maar bestaan er ook stalen banden voor dit horloge? Daar ben ik naar op zoek…

3 likes

Geen idee of het mogelijk is maar een SARB035 met blauwe wijzers (of alleen secondewijzer) lijkt me een subtiele mod. Die van de SRPB77 moeten toch wel passen lijkt me?

Hmm… Wit met blauw is een prima combi. Maar creme met blauw vraag ik me toch af of het gaat staan.

2 likes


Doe eens gek op een MN!

5 likes

Sarb017 Alpinist

9 likes

Sarb 065

4 likes

Klein shootje want herfstkleuren staan de SARB017 goed

11 likes

Telt deze nou wel of niet hier? :thinking:

14 likes

5 likes

Ff crossposten, maar hij is er al. Ik moet zeggen dta qua afwerking dit toch wel een van de betere horloges is die ik persoonlijk heb om gehad. Niet dat dat veelzeggend is.

11 likes

De Sarb033 is gewoon helemaal top! Qua afwerking voor dat geld ongekend! :sunglasses::+1:

Zeker, deze was achteraf gezien denk ik toch wat overpriced, aangezien er een kleine beschadiging op de bezel zit. Maar gezien hoe lastig het is om aan deze horloges te komen en omdat ik de bezel toch ga vervangen binnenkort ga ik er verder geen punt van maken bij de verkoper

1 like