Show je Seiko SARB!

Nope. Je hebt de SARB, de SARX en de Presage. De SARB lijn is ermee gestopt, die wordt niet meer geproduceerd.

Je mag de Presage zien als de opvolger van de SARB, ook in kwaliteit. De SARX staat er wel ver boven qua afwerking.

De leukste foto van mijn ex

5 likes

Waren de SARB’s niet onderverdeeld in de JDM “Spirit”-lijn (zoals 033/035) en Presage’s (017) en mogelijk meer lijnen?
De “S” op de kroon heeft ook een markant uiterlijk, die van de Spirit lijkt bv. op een slang.

1 like

Ik zou een Sarx033 of Sarx035 wel eens graag in levende lijve willen zien. Weet iemand of er überhaupt een verkooppunt in Nederland (of vlak over de grens) te vinden is waar ze deze in voorraad hebben?

Je hebt ook nog de SARW, onderdeel van de Presage lijn gaat qua afwerking volgens mij meer richting SARX o.g.

1 like

De President? Man man man. Wat heb je nou liever:

Leather beats Presidente!

Da’s sowieso een feit. Als je al staal moet doen op dat ding, doe dan in godesnaam een knappe Oyster. Zeker op Vrijdag.

1 like

Niet zo’n halfgeamputeerde Xenia Onatopp in ieder geval :joy:

1 like

Coolblue dagje

7 likes

Op struisvogel.

7 likes

Lenteknaller. Ik blijf kijken naar hoe het licht met de wijzerplaat speelt. Of andersom.

6 likes

Past mooi bij zo’n zonnige dag, SARB065 op Iceblue

6 likes

Vandaag volgens mij één van de "most wanted list"
The Alpinist!

7 likes

The almighty Alpinist :mountain:

12 likes

Deze heeft recent een nieuw thuis gevonden, maar toch mis ik hem al een beetje…

4 likes

Crosspost

7 likes

Gloednieuw en nog in het plastic :slight_smile:
Ik heb nu zowel de 033 en de 035.

8 likes

13 likes

Welke bracelet heb je erop en waar vandaan?

Daar liggen er drie, maar deze voorjaarsknaller ligt ziek op bed. Met een Archimede.

Sorry. :grinning:

1 like

Beterschap toegewenst.

1 like