Show je Seiko SARB!

Biertje? Om het goed te maken?

Wist ik veel dat één van je Discoshow-bubblebutt vriendinnen er een teen afgejast had.

2 likes

Altijd goed.

Maak het nou niet erger dan het al is. The damage is already done.

2 likes

Mocht het een troost zijn: één te weinig is véél beter dan een six four combo. Laat staan seven four. Zo heb ik geen voorhuid, maar da’s beter te verklaren dan twee stuks :v:️:v:️

Dat met “when in a hole, quit digging” lukt me niet.ik voel dat het trakteren wordt. Smartenbier.

2 likes

Eens :joy:

1 like

Seiko Sarb017 Alpinist

7 likes

Kruispostje

5 likes

Ik kan ook niet wachten tot de mijne binnen is, ik heb alle onderdelen in huis voor de megamod.

Als het goed is komt Strapcode eind deze maand met de stalen banden ervoor :sunglasses:

1 like

Ik ben benieuwd maar aan mijn Sarbje geen gemorrel :wink:

De stalen band vind ik nog niet eens zo heel slecht, alleen het te kort aan micro gaatjes bij de sluiting vind ik wat minder.

1 like

Op het feit na dat ik (uiteraard) een jubilee wil, vind ik de end links van de Strapcode 3D Oyster veel mooier.

Watchgecko heeft een SARB033 op een president band gezet. Geen solid end links, wel een gave look.

10 likes

Heb ik ook naar zitten kijken maar waarom, WAAROM geen solide end links?? Echt een gemiste kans van Watchgecko :frowning:

1 like

De lederen band van de Cocktail Time, is totale crap.

Nu het volgende, waarom niet deze met metaal band nemen en daarna de metalen band voor een mooie lederen band vervangen, voor een 10 euro meer heb je dan de mooie wijzers :wink:

1 like

Dat ziet er inderdaad erg mooi uit.

Ik ben niet zo kapot van de SARB band.
Heb hier een SARY en de band vind ik beter.
Maar van de SARB is de sluiting weer steviger.
En de SARX heeft en een goede band en een fatsoenlijke sluiting :smile:

2 likes

Die SARX band is toch even wat anders vind ik. Hij is een heel stuk bewegelijker dan de SARB band. Het is wel een heel fijne band inderdaad. :+1:

At the end, wordt het dit…

2 likes

Ben benieuwd. Super jubilee en verder?

1 like

En verder zie je het topic vanzelf verschijnen :upside_down_face:

En ik twijfel over die Super Jubilee. Ja het is mijn favoriete band, maar een jubilee band icm een smooth bezel doet het niet echt voor mij. Ik hoop dat ze een brushed/polished Endmill (president) uit gaan brengen en anders die 3D Oyster erop.

Ik wil wel graag solid end links natuurlijk :sunglasses:

4 likes

Wat een cliffhanger.

Ook niet op een datejust? (Hoewel fluted bezel idd mooier is)

1 like

Laat @HanDavinci de woorden smooth bezel en datejust maar niet in 1 zin horen :shushing_face::shushing_face:

1 like

:man_facepalming:t2: Zucht…
Ik had een goede dag, maar pwoahh boos…zo boos.

Een OP is cool, maar een smooth bezel DJ vind ik pure horror. Dus daar staat geen enkele band goed op.

2 likes

Leuk draadje hier.
Heb sinds deze week een SARB065: bijzonder mooi. Kan ik echt naar blijven kijken ook al weet ik echt wel hoe laat het is. En ja het is een virus, dus de 017 is nu ook incoming.

Maar vraag: wat is het verschil tussen de SARB lijn en de SARX lijn? Vind beide mooi, en vallen allebei onder de presage lijn. Toch?

1 like