Show je Seiko SARB!

Damn dat zijn gave modellen :o wat zijn daar de type nummers van?

Edit: nvm heb ze al

De bovenste is de SARB038, daarna de Sarb073, en dan de sarb070 :wink:

1 like

Nee dus, zoals ik al zei universele holle end links, het past dus wel maar ze zijn niet speciaal voor de SARB gemaakt.

Op die render ziet het er uit alsof ze een paar pilsjes teveel open hebben getrokken met die endlinks. Man, man, man wat een gat.

Doe mie de standaardband moar.

2 likes

hoe kan dat nou :sunglasses:

2 likes

2 weken geleden deal gesloten met Gisae en nu eindelijk in bezit.
Een lichte dial had ik nog niet.

7 likes

Hierbij een foto van mijn, inmiddels twee jaar oude, sarb. Top ding en was verbaasd toen ik las dat ze uit de productie zijn gehaald.

4 likes

Hee, zie jij heil in de goudkleurige Bezel die @AlcoS hierboven postte op een SARB035 stock? Of vindt je dan dat ik de plaat en wijzers ook moet vinden?

En een gouden kroon. En een two tone jubilee.

Nee.

1 like

Hmm. Ik heb ergens bicolor jeuk, al een jaar lang. Geen Rolex bicolor jeuk, da’s belachelijk, maar het is allemaal begonnen met dit idee:

es-si-wllb-sand

2 likes

Als dat je stijl is kun je veel beter alleen de wijzerplaat en wijzers van een 070 in je 035 zetten en de bezel stock houden. Of er een fluted opdrukken wanneer ze er zijn :sunglasses:

Ik heb de mijne ook om vandaag, blijft een lekker ding.

9 likes

Zijn die wel te vinden in jouw ervaring? En tegen welke prijs ongeveer? Wij hebben een en ander te bespreken, binnenkort, want ik vind de 035 ergens wat saai.


Dit stel je voor, een soort SCVS001 achtige mod?

9 likes

Ik zal je zo even een appje sturen. Als ze beschikbaar zijn maximaal 50 piek voor het setje.

Exact dat…in SARB vorm.

Wat ik ook voorstel is een ander saffier met blanke AR coating als we toch bezig zijn. En aangezien jouw oogjes wat ouder worden, Crystal Times brengt over maximaal twee maanden ook een saffier uit met een datumloep erop. Lief van mij hè?!

1 like

Lullo! Daar merk ik aan de pooltafel nog weinig van.

Eigenlijk wel hoor.

754893252_612267

Een datumloep weet ik niet. Dat saffier, daar doe ik graag aan mee, maar waarschijnlijk eerder vlak. :+1:

1 like

Bedankt maat, erg blij met de Oyster band!

16 likes

Topnotch. Prachtig werkelijk.

1 like

Ik vrees alleen dat deze wijzerplaat te groot zou zijn voor een SARB

3 likes

Geen punt.

Mocht het nou zo zijn dat je ooit toch die jubilee uit ziet komen, zeg het me dan even. Niet dat het waarschijnlijk is dat ik mijn SARB ooit verpats, maar toch.

1 like

3 likes

SARB059 dial & hands. Telt dat ook?

2 likes