Show je Seiko SARB!

7 likes

Na lange tijd maar weer eens de sarb065

5 likes

De mijne; SARB017, 065 cocktail time met een smokkelaar erbij :wink:

9 likes

7 likes

  • Leer
  • Staal

0 stemmers

2 likes

10 likes

Staal!

14 likes

Staal!

of leer! :grin:

11 likes

Eerlijk gezegd past de stockbracelet me niet, te ruim of te strak en vind m ook erg saai… Op een jubilee zou ik ook voor staal kiezen. Misschien moet die er maar komen.

Nooit eerder jaloers geweest op dunne polsjes maar voor een SARB is dat wel handig. Ze zijn natuurlijk ook gemaakt voor japanse polsjes

Aan het saaie kan ik niets doen maar je zou ook nog een andere sluiting kunnen overwegen…

Jubilee om precies te zijn!

5 likes

@Sjoerd_K Mooi maar die endlinks lijken niet heel erg goed te passen. Zit er ook speling op of zitten ze wel goed strak?

1 like

Ja dat is een beetje het probleem, ik ben nog een beetje aan het kijken voor betere endlinks. Ze zitten strak en stabiel en vanaf een normaal perspectief zie je het niet. Dus het heeft geen haast voor mij

1 like

Ik denk niet dat je losse solide endlinks gaat vinden (voor Jubilee of anderszins) tenzij iemand die besluit te maken.

Jammer dat WatchGecko ze niet heeft/ laat maken, die zouden Strapcode een flinke dreun kunnen bezorgen. Ik heb er wel eens naar gevraagd maar echt antwoorden doen ze daar niet :frowning:

2 likes

Die endlinks van @Sjoerd_K zijn toch van Watchgecko?

Volgens mij wel maar net als die van mij hol

1 like

Waar kan ik passende sluitingen vinden?

De meeste bandenboeren verkopen ze wel

Ja