Show je Seiko SARB!

Jouw band met brede schub vind ik toch veel mooier dan welke in de link te zien is. Is niet hetzelfde bandje lijkt mij?

1 like

Ik heb er twee. De 017 en de 033

11 likes

Toch wel, ik ben het in de winkel in Utrecht zelf en heb dezelfde vraag gesteld. De man vertelde me dat je een beetje geluk moet hebben van welke plaats van de huid het leer komt.

Ik ben 100% zeker dat het dat bandje was. @vierport

1 like

Ze zijn net binnen de SARB033 en 035

11 likes

8 likes

Jij wel, he? Pfff.

Hm. Oh well.

?? Jij niet ??

1 like

Neuh. Nooit aangekomen. Gelukkig heb ik al een 17 en 33. :slight_smile: Van ellende maar een Stowa besteld.

Dat is mooi klote, schuld post of gewoon niet opgestuurd?

Waar had je hem besteld?

Zou opgestuurd zijn, maar het tracking nummer werkte nooit. Geld wel terug gehad.

Gizmo-outlets. Een Hong Kong verkoper op de baai.

Maar goed. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Ik vermoed dat Stowa mj m’n horloge gaat bezorgen, ook al moet Schauer zelf met het pakketje naar Nederland kruipen. Althans, die reputatie hebben ze. :slight_smile:

1 like

Mooie klokjes, leuk om te zien dat ze aan een HF lid zijn verkocht :slight_smile: Veel plezier ermee!

1 like

Ik heb ze via MP, snel en keurig geleverd, is nog een SARX013 onderweg.

Zag dit plaatje voorbijkomen op Facebook. Wat vinden jullie ervan? :smirk:

18 likes

Doen! :clap:

Gegraveerde kast?:thinking:

Geef me 5 minuten met een sleutelbos…

Ik zit met exact hetzelfde, heb er al vaker besteld toen ging het wel goed maar nu de laatste keer dus niet. Ze zijn nu aan het uitzoeken met de bezorgdienst waar het horloge is gebleven want ook bij die van mij geeft het tracking nummer niks aan. Die van mij zou oorspronkelijk voor of op 2 januari geleverd worden, die van jou?

Qua uitstraling niet mijn ding, maar ik kan het handwerk wel waarderen. Maar er zijn horloges die een gegraveerde kast slechter staan.