Show je Seiko SARB!

29 Januari. Toen kwamen ze met een lulverhaal dat die tijden die eBay aangeeft gokjes zijn. Na een korte denkpauze mijnerzijds ben ik zeer onsympathiek geworden en had ik m’n geld in een vloek en een zucht terug.

Dan liever iets meer betalen bij SoloJapan of zo. :slight_smile:

1 like

Wat @ROH84 zegt, het handwerk is tof, maar het laat als een tang op een varken… De alpinist moet lekker schoon en strak blijven, daar is het een explorer voor.

1 like

Gisteren binnen vandaag om, de SARB033

13 likes

@TenebraeNoctis

@Redmar, die van mij moest 11 januari aankomen. Indien je nog je geld niet zou teruggevraagd hebben, zou ik het toch nu doen. De kans dat het alsnog aankomt, is heel klein. Mocht het enkel ergens vast zitten, is het een andere zaak. Dat de tracking van in het begin niet werkt, wijst er waarschijnlijk op dat iemand het opzettelijk kwijtgemaakt heeft.

Ik hoop dat ze in dat geval gewoon een ander exemplaar opsturen, heeft geen haast voor mij en die 15 euro paypalkosten die jij aangaf zou toch zonde van het geld zijn…

4 likes

Tot dusverre mijn eerste horloge

15 likes

Vandaag het zusje de SARB035

5 likes

9 likes

5 likes

Mijn Alpinist heeft een ander SS bandje,

MOTZ . B . 111

Past ook goed !

5 likes

Stilletjes hier. Dan maar even dit:

22 likes

Die sarb wordt steeds fijner!

4 likes

Seiko dag “what else” :slight_smile:

2 likes

Cocktail time, blijft mooi om naar te kijken.

3 likes

Ik hoop deze week mijn SARB033 te ontvangen, en als ik de fraaie plaatjes van mijn mede-eigenaren zie, dan kan ik niet wachten…

Ik voel een SARB weekje aankomen :slight_smile:

3 likes

5 likes

Dag 3: SARB017

6 likes