Show je Seiko SARB!

15 likes

Zojuist de president bracelet van UncleSeiko voor mijn Sarb033 besteld. Iemand een idee hoe lang het duurt voordat hij wordt geleverd.

1 like

Paar werkdagen.

1 like

Da’s mooi hoop dat het corona virus geen roet in het eten gooit en de levering vertraagd😅.

18 likes

In de US besteld? UK lijkt sold out.

Ja.

23 likes

Seiko SARB017 normaal op een Miltat Oyster maar nu voor de afwisseling op een suede bandje gezet

11 likes

Nice :+1:

1 like

Mag ik hier ook mijn sarx showen? Er is helaas geen sarx only topic… en het lijkt een beetje op de sarb :sweat_smile:

11 likes

Keuzestress, help me out. Ik kan maar niet beslissen tussen de jubilee of de president. Daarom raadpleeg ik het forum :grinning:
download (1)
download

  • President
  • Jubilee

0 stemmers

14 likes

9 likes

Grappig, precies hetzelfde dilemma hier!

1 like

Easy peazy, ik zou voor Uncle Seiko president gaan. Ik draag het nu bijna drie weken op de SARB033, met veel plezier. De SARB035 is niet meer om de pols geweest.

Ik heb ook een (angus) jubilee, maar dan van Strapcode. Ik vind Uncle Seiko wel blikkerig aanvoelen t.o.v. Strapcode, maar de Strapcode weegt dan ook enorm veel.

12 likes

Leuk om deze naast elkaar te zien!

Dat is die jubilee van strapcode dus he? Die is wel wat grover dan die van uncle Seiko volgens mij.

Zijn er ook mensen hier de de uncle Seiko jubilee hebben?

2 likes

Deze foto heeft wel veel overtuigingskracht om voor de president te gaan moet ik zeggen!

2 likes

Lekker hè?

17 likes

De stemmen zijn overduidelijk, ik ga voor de Uncle Seiko President! Bedankt voor de stemmen en berichten! De president is binnen een aantal dagen weer op stock bij Uncle Seiko UK. Ik bestel er meteen een!

4 likes