Show je Seiko SARB!

Prachtig!
Wordt mijn volgende aankoop als ik de aerowatch verkocht heb, zag dat mister limited de sarb ook weer op voorraad geeft.

1 like

8 likes

Hier mijn sarb op een mooie jubilee van geckota en niet te duur.

8 likes

Geckota heeft idd ook mooie banden. Heb momenteel zelf de painswick op mijn sarb033. De prijs van een jubilee/president komt ongeveer overeen met de prijs van een uncle seiko. Maar de Geckota heeft maar 2 micro adjustments. Dit is voor mij nu net het probleem met de standaard sarb bracelet, past daardoor niet goed. Daarnaast was ik ook niet zeker dat de end links van de Geckota 100% mooi aansluiten bij de sarb aangezien deze er niet specifiek voor gemaakt zijn. Op de foto lijken ze ook niet helemaal perfect te passen? Lijkt misschien maar zo.

6 likes

Ja dat klopt maar ik had hetzelfde probleem de seiko bracelet 1 link eraf te strak 1 erbij dan maar eigenlijk een beetje te groot. Met de geckota heb je kleinere links dus die zijn beter af te stellen op mijn 18,5 cm pols.
En vwb de endlinks dit was mijn eerste expiriment en ik ben er blij mee normaal gesproken zie je dat niet. Maar mss nog eens nieuwe endlinks kopen en nu beter op maT maken.
In iedergeval deze bracelet is een extra optie. Hij zit fantastisch en ziet er prachtig uit. Ik dacht ik meld het even.
Btw op de alpinist staat hij ook prachtig.

2 likes

Ik heb ook deze nog van strapcode.
Weet niet hoe die heet.

5 likes

:green_circle::green_circle::green_circle:

10 likes

Zo! Hij is sinds vandaag weer in stock, dus meteen besteld die president bracelet!

4 likes

Die van mij is ook onderweg, kan al niet meer wachten!

4 likes

Met de code “WISDEAL” krijg je nog 10% korting.

Ook één besteld. :grinning:

2 likes

Die had ik ook gevonden inderdaad!

Het scheelt ook nogal als je de conversie naar euro door je bank laat doen ipv door PayPal!

2 likes

11 likes

Hoe dan?

PayPal gebruikt een erg nadelige koers. Je bank doet het wat dat betreft een stuk voordeliger. Dat scheelde volgens mij meer dan de kortingscode!

Dat gedeelte snap ik. Maar hoe krijg je het voor elkaar dat het via je bank gaat?
Gewoon via overboeken, zonder PayPal?

Klopt, was mij ook al opgevallen. Helaas, moet je dat altijd bij iedere aankoop goed zetten.

Nee, ergens onder het bedrag binnen de PayPal-omgeving staat een knop/link om de wisselkoers door je creditkaartmaatschappij of bank te laten doen in plaats van PayPal.

3 likes

Bedankt voor je uitleg. Als ik dit eerder had geweten scheelde het me wat centjes.

Ik koop regelmatig met PayPal.

1 like

Precies! Ja, sneaky hoor!

Sarb065

13 likes