Show je Seiko SARB!

Eindelijk na bijna 3 maanden toch nog de Chinese jubilee binnen.
Betekend gelijk dat de president van uncle Seiko weg mag.
Vind de jubilee mooier. Mag tegen kostprijs weg = nieuw. Gekocht met 10% korting voor 74 euro.

4 likes

7 likes

Gaaf…twijfel om er toch nog een te scoren nu het nog kan🤔

2 likes

Heb ook heel erg getwijfeld om hem te nemen aangezien de prijs de laatste tijd erg is gestegen, maar heb er absoluut geen spijt van. Is echt een heerlijk horloge!

Klopt🤩

Nog even snel voor het slapen gaan:

4 likes

Laat ik hem er ook maar eens op gooien dan. Het horloge dat ik bij toeval kocht. Na een tijdje rondgestruind te hebben op het forum, besloot ik een ‘echt’ horloge te kopen, een automaat. Ik zocht lang naar een net horloge. Natuurlijk niet te duur, maar wel met een sjieke uitstraling. Het werd de Seiko sarb033. Ik had hem gezien hier op het forum.

Maar toen ik op Google ging zoeken waar ik hem het beste kon kopen, werd mijn zoekopdracht na ‘sarb’ aangevuld met een optie 035. Hè? Is dat de opvolger van de 033? Is dat een nieuwer model? Toen ik begreep dat het een gewoon een andere uitvoering was en ik hem bekeek zag ik de crèmekleurige wijzerplaat en was ik verkocht.

Zo bracht de pakketbezorger niet veel later een 035 ipv 033. Inmiddels een jaar in bezit. Naar volle tevredenheid.

Overigens zoek ik nog met een schuin oog naar een Fatsoenlijk geprijsde 017. De alpinist waarvan ik aanvankelijk niet begreep wat zo veel mensen in erin zagen. Misschien is het een ‘acquired taste’? Want ik ben hem toch steeds meer gaan waarderen.

6 likes

Dat had ik met de 017 ook in het begin.
Toen toch maar een keer geprobeerd door hier van iemand over te nemen. Man, was meteen mijn lievelings horloge. Vind het een prachtding!

Wat de bedoeling van je eerste foto is snap ik niet helemaal. Foutje ?

6 likes

Uuuh ja dat is een foutje ja :grimacing:

2 likes


8 likes

Zojuist deze nieuwe Seiko-band erop gezet. Nu wachten tot ie wat soepeler is, want dit draagt voor geen meter.

6 likes

6 likes

Daar is ie dan!

Hij ziet er mooi uit, maar ik moet wel zeggen dat de sluiting wel wat goedkoop aanvoelt. De band in z’n geheel is ook erg licht. Dus kwam looks voor mij de 10 van de 10, maar kwaliteit valt wel wat tegen, althans zo voelt het. Hoe heb jij dat ervaren?

5 likes

Ziet er goed uit👌

1 like

heb je deze nog?

1 like

ja is er nog

1 like

Hier is hij dan :sunglasses:

12 likes

Fijn dat i goed is aangekomen. Veel plezier ervan… het is en blijft een mooi horloge!!

1 like

Ga er van genieten, bedankt!

1 like