Show je Seiko SARB!

Mooi man. Staat 'm goed!

Dat heb ik eerder ook aangegeven :point_down:

Denk dat sluiting zo licht is dat de rest ook minder zwaar aanvoelt. Ik ben in ieder geval heel tevreden.

1 like

Hi Swen, mocht je deze weer eens van de hand doen :wink: i’m 5 minutes from your front door :v:

Mooi bandje!

1 like

Ik ook! Ziet er top uit en zit heerlijk!

Toch denk ik dat een betere sluiting de band perfect gemaakt zou hebben!

2 likes

Ik zal het onthouden, maar ik zou er niet op rekenen. Deze is echt een blijvertje :grinning:

Snel om de pols ermee en genieten :star_struck:

12 likes

Snap ik :wink: de blauwe Chinees is hier een blijvertje :v:

1 like

Ik was ook al aan het zoeken naar een alternatief maar door de pin constructie vrees ik dat veel niet past. Verborgen sluiting zou wel mooi zijn bij de band.

1 like

Vraagje(s)! Ik wil misschien wel zo’n prachtige SARB033 kopen, welke (Japanse) webshop gebruiken jullie hiervoor? En is het verstandig om te wachten op aanbiedingen? Of duurt dat tot kerst?

Mister limited

3 likes

Ik weet niet voor hoeveel ze inmiddels worden verkocht door SoloJapan, maar die verkocht ze een tijdje geleden nog voor €405.

1 like

Nu voor 420 euro bij solo

1 like

Is SoloJapan een verkoper op eBay? Daar kan ik nu helaas geen SARB033 vinden, dus nog even geduld. Tenzij iemand hier een mooie heeft die weg kan?

Via facebook een berichtje achterlaten. Daarna stuurt hij een mail naar jou over de kosten en hoe je moet overmaken :+1:.

1 like

vraag hem even rechtstreeks via email. stuur hem via ebay een bericht met vraagf om sarb033 en email en hij mailt je wel terug.

Hij heeft ze vaak wel, maar niet perse op ebay te koop. was laatst ook toen ik hem vroeg.

PS; koop buiten ebay om, dus geld gewoon overmaken naar hem, 100% te vertrouwen

PSS: Misschien is hij trouwens nu helemaal niet online met handel ivm crisis daar. kan ook nog maar zo.

2 likes

9 likes

9 likes

Die moet echt op leer hoor :stuck_out_tongue:

8 likes

Blijft een mooi horloge. Hoeft niet weg, maar mocht er iemand interesse in hebben… :sunglasses: :call_me_hand:


8 likes

De beauty :heart_eyes::ok_hand:

11 likes