Show je Seiko SARB!

De laatste foto die ik van mijn SARB heb gemaakt, inmiddels zit staat hij ingepakt op tafel om naar een ander forumlid gestuurd te worden. Als er nog een keer een SARB komt is het denk ik een 33 of een Alpinist.

17 likes

De reflectie van je smartphone maakt er een coin edge bezel van. :+1:

3 likes

Ja zag het ook😄

9 likes

13 likes

8 likes

Beste SARB033/035 liefhebbers, ik had een vraagje in verband met mijn eigen SARB033, dus ik dacht dat dit wel een goeie plaats was om deze te stellen. Ik ben op zoek naar een nieuwe band. Ik heb even een selectie gemaakt. Welke zouden jullie persoonlijk aanraden en welke eventueel afraden. Ik zal er nummers bij zetten zodat ik weet over welke jullie het hebben. Alvast bedankt. Grtz Arthur

  1. https://www.strapcode.com/collections/replacement-band-for-seiko-sarb033/products/metal-ss-bcl17-b068
  2. https://www.watchgecko.com/geckota-kirkstead-stainless-steel-watch-strap (Brushed of Polished/brushed)

Momenteel twijfel ik tussen deze 3. Moesten er nog ander zijn, laat het mij zeker weten.

1 like

Zowizo de president bracelet van uncle seiko voor de rest niets​:innocent::sunglasses:

1 like

Ziet er tof uit voor de zomer​:grin::+1:

1 like

Had deze nog niet gezien is inderdaad een hele mooie!

1 like

Ik heb de “Super-O Boyer” van Strapcode gehad (toen het nog gewoon Super Oyster heette), maar ik vond het niet zo heel bijzonder. De kwaliteit was echter wel hoog/zwaar.

De brushed band van Geckota ziet er goed uit! Alleen mist het SELs, die heeft Uncle Seiko dan weer wel. Als er ook nog een hidden clasp op zat, was ik helemaal tevreden met Uncle Seiko.

4 likes

Staat inderdaad heel mooi op die 033 ;-).

2 likes

Ik heb ook die van uncle Seiko. Ziet er erg mooi uit, maar de sluiting is wel van wat mindere kwaliteit. Ik heb echter geen ervaring met de anderen. Ik zou wel eerst voor jezelf beslissen of je zo’n oyster type wil of een president en dan gewoon eentje kiezen ;).

1 like

I rest my case​:sunglasses::ok_hand:

1 like

Wat bedoel je dan precies met mindere kwaliteit? Sluit hij niet goed, voelt het goedkoop aan, heb je er ander problemen mee?

Beetje blikkerig. Voor de rest is het een top bracelet.

2 likes

De sluiting van Geckota is wel top!

Minpunt is dat deze weer geen micro adjusments heeft. In mijn geval of te strak/of te losjes helaas :frowning:

2 likes

Dat dus :wink:

1 like

10 likes


Die plaat…


…en die kast!

Heel blij met deze NA. :sunglasses:

13 likes