Show je Seiko SARB!

Lekker hoor :+1:

1 like

Deze jongen komt zijn doosje niet uit. Gekocht om te dragen op het werk.

10 likes

Hij staat je heel goed!:+1:t2::heart_eyes::heart_eyes:

Gewoon thuis dragen!

1 like

5 likes

Oogverblindend…

4 likes

Eggciting

2 likes

Jammer dat ik maar 1 pols heb, blijven fraai!

12 likes

Crosspost omdat ie zo lekker is.:grinning:

8 likes

Lekker bruin worden in 't zonnetje

7 likes

Lekker in de zon met de kerk van Nijmegen in de achtergrond.

8 likes

Toch spijt van de verkoop van mijn sarb017. Nu staat er een mooi exemplaar op MP. Is dit een bekende van hier?

https://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-heren/m1534129643-seiko-sarb017.html?c=08c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

1 like

Dit is een sarb033, maar niet die van mij!

Sorry ik snap ook niet waarom het een reactie op jouw bericht was. Het is eigenlijk een algemene vraag :grinning:

1 like

4 likes

Iemand ervaring met deze? Ik zit aan de two tone te denken voor de 017.

1 van mijn foto’s met de SARB voor de foto challenge met thema “Koffie”. Deze foto is uiteindelijk niet mijn inzending geworden, dus dan maar hier posten :wink:

7 likes

Ik heb een vraagje in verband met mijn SARB033. Mag je met dit horloge zwemmen, of raden jullie dit af? Zwemmen in zowel zwembad als zee.

100M/10 BAR kun je prima mee zwemmen/snorkelen. Dat gezegd hebbende: Zelf zou ik het niet wagen aangezien het horloge geen schroefkroon heeft. Als de kroon tijdens het zwemmen per ongeluk uitgetrokken raakt, is het horloge niet meer waterdicht, en heb je -zeker in zout water- veel risico op permanente waterschade.

1 like

Dit is wat Seiko zelf zegt:

In principe wat @Stefanmol dus zegt. Belangrijk is hierbij wel dat de seals over tijd minder worden, dus het is aan te raden dat je periodiek wel de waterdichtheid laat testen en wanneer nodig de seals vervangt.

2 likes