Show je Seiko SARB!

komt ons een alleen maar een beetje opjutten niets meer klopt @HanDavinci ?:joy:

1 like

5 likes

8 likes

Heb. Die is al bij de nieuwe eigenaar, maar ik vond deze foto gaaf.

Dacht dat je de sarb nooit weg ging doen :smile:

1 like

Nee, dat heb ik nooit gezegd. Ik zou hem eigenlijk als trouwkado weggeven. Maar ineens was er een vlogger die de 037 hip maakte en kon ik hem voor 1600 verkopen.

Het trouwstel krijg wel een weekendje weg op mijn kosten of iets soortgelijks. Ik ga geen 1600 piek weggeven namelijk, ik ben ook een Nederlander. :joy:

5 likes

Haha groot gelijk.

1 like

:ok_hand::ok_hand::ok_hand:

7 likes

Naast het feit dat ik er wel een doekje overheen mag halen viel die bruine gloed mij ontzettend op toen ik hem in het zonlicht hield. Terwijl de wijzerplaat altijd zo mooi diep zwart is. Is dat anderen ook wel eens opgevallen?

4 likes

Mij valt het op dat het echt stof aantrekt. Hebben jullie dat ook?

Ps

Hij is inderdaad een beetje bruin onder bepaalde lichtinval :slight_smile:

Ja! Ik heb er een taak aan inderdaad: veel stof in de hoekjes en gastjes van de kast.

Bandenupgrade.
Van @Watch2Morrow de President van UncleSeiko overgenomen en er een Seiko-sluiting opgefabriekt…

13 likes

Perfect :ok_hand:
Heb je meer foto’s van de sluiting? Fijnafstelling mogelijk?

Die heb je snel weer afgestoten!

Klink weer zo negatief. Flipperen klink leuker :dolphin:

1 like

Het is een behoorlijk simpele sluiting, er is ook niet zo heel veel te vinden in 16mm (of je komt in de GS sluitingen, maar dat heb ik niet voor mijn SARB over) maar hij zit prima en een beetje blikkerig past op de één of andere manier wel bij de President band. Er zijn aardig wat fijnafstellingen mogelijk…

4 likes

Wow, dat ziet er goed uit! Hoe heb je die erop gekregen? Ik dacht dat die Uncle sluiting er vast aan zat

Maar waarom?? Dit is toch echt wel de beste band voor deze Sarb of is ie met horloge en al weg gegaan?

Op grijs suede

12 likes

12 likes