Show je Seiko SARB!

Huh? Je bedoeld mijn tas die onder mijn bureau ligt of??? :joy:

tasNaamloos


:grin:

1 like

Wat bedoel je dan…

Haha, ik pak ze meestal te goed in. Maar heb zelf al gehad dat ik een horloge opgestuurd kreeg in een bubbelenveloppe :weary:

Heel veel draagplezier van deze mooie SARB :+1:

1 like

Ach ik zeur gewoon over iets wat op je knie ligt en waarvan ik vrijwel onomstotelijk aantoon dat het je boxershort is, daar moet je je niet al te druk over maken.
edit: naast je knie

Mooie SARB, pas op voor deskdive krasjes!

1 like

Hoi.

Vanaf 26-2 bij Strapcode beschikbaar (over 4 dagen)

Groetjes

2 likes

Persoonlijk vind ik die middelste “gouden” schakels van de band een beertje “tacky”

1 like

Het klopt ook pas wanneer je

:sunglasses:

1 like

Haha, Dan misschien wel. Is leuk voor…

Hè hè, EINdelijk :wink:

PS 1 hoe weet jij dit? Ik Check de site af en toe maar vond geen datum

PS 2 en toch had ik liever TT jubilee

2 likes

4 likes

Oei, wat een toffe band. Maar oh zo fout. Ik twijfel.

1 like

Daar moet ik nog wel even aan wennen :wink:

Het grootste minpunt aan mijn SARB033 vind ik de gelumede wijzers. Heeft iemand ervaring met het ‘‘modden’’ van dit model door de wijzers te vervangen door b.v. SARX of zelfs GS wijzers? Kan dit überhaupt?

Tuulk

3 likes

Echt heel lelijk die band. Ben sowieso niet zo van de two tone banden. Of volledig staal of volledig gold :sunglasses:.

Nice. Ik zal me er eens in verdiepen. De SARB is namelijk zeker een blijvertje. Als het niet te duur is ga ik ervoor :thumbsup:

1 like

Dan heb je nog steeds lume op de indices. Dat staat een beetje:
“DOM”.

2 likes

Dat zie je niet. Althans, alleen in het donker en alleen als hij voldoende belicht is. Bij mij zit hij altijd onder de manchet/mouw dus ik zie de lume maar zeer zelden oplichten in het donker. Overdag zijn het gewoon witte puntjes. Dat misstaat geenszins in mijn ogen.

Dat kan ik niet helemaal volgen. Als je de werking van lume niet ziet omdat er te veel omgevingslicht is, dan heeft het de werking van “contrastrerende kleur”. Heb je dan ook estethische bezwaren tegen deze zwarte strepen op deze Seamaster omwille van de afleesbaarheid?


En als de wijzers wél oplichten dan zie je de indices óók:

Heb je een “principieel” bezwaar tegen lume op een “dressy” horloge? Dat kan ik dan nog begrijpen. Maar ikzelf zie het als een "100m waterdicht en lumed sporthorloge op bracelet wat er sportiever uitziet dan een Calatrava/Nomos Tangente/Seiko Dolce maar gekleder dan bv deze Longines:"

Hij staat in de traditie van de OP. Hier hoort toch ook een beetje lume op:

En hier in de zon weer als contrastrerende kleur, je ziet niet dat het lume is:

1 like