Show je Seiko SARB!

Ja ook de clasp.
Oh kan dat helemaal niet, of moet ik niet te hard gaan poetsen :sweat_smile:

De sluiting heb ik gelijk vervangen door een iets verfijndere geborstelde. Gelijk makkelijker met krasjes :grin:

8 likes

Golden hour in het winter wonderlandschap van laatst met de cream witte SARB035

13 likes

15 likes

Zin in vandaag.

10 likes

Lekker hoor :ok_hand:

#teamAlpinistonTT

11 likes

Sorry SAT, ik vind TT maar niks echter wel een dikke :heart: voor de foto!

2 likes

Eens, TT banden liggen mij ook niet maar een SARB017 kan echt alles hebben. Die dingen zien er gewoon altijd mooi uit.

10 likes

Het zonnetje in huis vandaag :wink:

12 likes

Ook weer eens uit de doos:

9 likes

Ik had mijn sarb033, ook weer eens uit de doos gehaald. Was mooi maar niet om te houden. Heb hem op ebay Duitsland gezet… blijken die Duitsers helemaal wild op dit model te zijn! Ook reacties uit Oostenrijk gekregen. Heb hem uiteindelijk, met extra bandje verkocht voor €580,- . Dus als je er vanaf wilt, ebay Duitsland!

3 likes

€580 :astonished: Wat voor bijzonder extra bandje had je er bij gedaan :joy:

2 likes

Gewoon een hirsch calf €60,- :sunglasses: moet wel erbij zeggen dat hij pas 3x gedragen was. Dus als nieuw.(gekocht in 2018 voor €388,-) …( OMG, het lijk wel een Rolex topic antwoord ivm prijs​:sweat_smile:)

2 likes

Ah oké, dat helpt wel mee natuurlijk als hij in topstaat was. Ik meen dat ik de mijne ooit voor €280 euro heb gekocht :sweat_smile:

4 likes

En nog een uit de oude doos

5 likes

De enige echte, SARB017 op staal. Altijd mooi :ok_hand:t2:

1 like

Was eigenlijk op zoek naar een SARB017 maar liep tegen een SARB035 aan. De plannen voor een 017 worden daarom even in de ijskast gezet.

13 likes

Zeker niemand hier die zijn Sarb033 wil verkopen? :wink:

1 like

Er staat er 1 op MP te koop tegen de hoofdprijs.