Zie hem staan inderdaad. 695 vind ik toch ff te duur voor dit horloge, hoop em ergens voor 500 of minder te kunnen bemachtigen!
Ik heb wel een SARB035 die ik binnenkort wil verkopen, maar dat is natuurlijk net de verkeerde kleur plaat?
Daar heb ik misschien wel interesse in, hoe is de conditie?
Is ook zeker een mooitje, maar gaat mijn voorkeur inderdaad uit naar het zwart, in ieder geval bedankt
Ik blijf het een schitterend horloge vinden. Misschien wel het meest veelzijdige horloge dat ik heb.
Nergens voor nodig
Even afgezien van de afwerking en het uurwerk vind ik qua ontwerp de Sarb oprecht mooier
Als je met pensioen gaat, dan zit je waarschijnlijk al laaaaang aan de leesbril. Dan zie je helemaal niet meer dat die P P een pak lelliker is dus dat geeft helemaal niks. Heb je tot die tijd toch maar mooi plezier gehad van de looks van de Sarb.
Deze band staat m echt goed!
Dank! Ja, vind ik ook. Hij krijgt er een soort Grand Seiko-achtige uitstraling van. De band komt overigens van STRPS.
Is er iemand die de SARB001 heeft?
Ik zou hem graag een keer in het echt willen zien.
Alleen als je hem wilt kopen. Want kijken kijken niet kopen doen we hier niet aan.
Nee, ik heb die niet
Ik heb wel een SARB017 waar ik de laatste tijd veels te weinig aandacht aan geef.
Heb er twee nieuwe bandjes van watchbandit voor incoming, dus hopelijk gaat ie dan weer vaker om de pols.
Machtig mooi en niet te bling/zwaar.
Welke band is dat?