Show je Seiko SARB!

Zie hem staan inderdaad. 695 vind ik toch ff te duur voor dit horloge, hoop em ergens voor 500 of minder te kunnen bemachtigen!

Ik heb wel een SARB035 die ik binnenkort wil verkopen, maar dat is natuurlijk net de verkeerde kleur plaat? :wink:

2 likes

Daar heb ik misschien wel interesse in, hoe is de conditie?

6 likes

Is ook zeker een mooitje, maar gaat mijn voorkeur inderdaad uit naar het zwart, in ieder geval bedankt :ok_hand:

Ik blijf het een schitterend horloge vinden. :heart_eyes: Misschien wel het meest veelzijdige horloge dat ik heb.

14 likes

Eens! :smiley:

10 likes

NA! Sarb072

Als ik met pensioen ga (nog 38 jaar :sweat_smile: ) ruil ik hem in voor deze :joy:

9 likes

Nergens voor nodig :grin:

Even afgezien van de afwerking en het uurwerk vind ik qua ontwerp de Sarb oprecht mooier

3 likes

Als je met pensioen gaat, dan zit je waarschijnlijk al laaaaang aan de leesbril. Dan zie je helemaal niet meer dat die P P een pak lelliker is dus dat geeft helemaal niks. Heb je tot die tijd toch maar mooi plezier gehad van de looks van de Sarb.

:wink:

2 likes

SARB035 op een Jubilee van Uncle Seiko.

8 likes

Deze band staat m echt goed!

1 like

10 likes

Dank! Ja, vind ik ook. Hij krijgt er een soort Grand Seiko-achtige uitstraling van. De band komt overigens van STRPS.

6 likes

Is er iemand die de SARB001 heeft?
Ik zou hem graag een keer in het echt willen zien.

Alleen als je hem wilt kopen. Want kijken kijken niet kopen doen we hier niet aan.

Nee, ik heb die niet :wink:
Ik heb wel een SARB017 waar ik de laatste tijd veels te weinig aandacht aan geef.
Heb er twee nieuwe bandjes van watchbandit voor incoming, dus hopelijk gaat ie dan weer vaker om de pols.

@Jesus

En hoe vind je hem dragen?

Machtig mooi en niet te bling/zwaar.

1 like

Welke band is dat?