Show je Seiko SARB!

Op de Bonklip van de Serica 4512. Verrassend leuke bracelet.

7 likes

7 likes

Wat is er mooier dan één plaatje van een SARB017? Twee stuks achterelkaar! :wink:

6 likes

Drie

5 likes

En allemaal op leer. Grappig.

Voor het oog, want ik draag 'm zeker ook op staal

Haha. Nog beter!

1 like

image
Beetje discount bij UncleSeiko.com
Ongeveer 62 eurie…

1 like

Dank voor het delen. Jammer dat ze bij Uncle Seiko geen oyster band hebben voor de SARB. De Jubilee, President en Beads of Rice zijn het niet voor mij.

Toch maar gekocht

Op een UncleSeiko BoR.

6 likes

7 likes

Een envelop? :joy:

Sorry, ik ben melig!

Dan maar even een snelle foto als goedmakertje!

4 likes

Heeee wat leuk, ik wist niet dat er een SARB specifiek topic was!
Al een dik jaar in het bezit van een SARB033, was er al eventjes naar op zoek maar net naast de laatste old new stock modellen op eBay gegrepen en wou erna de premium op een tweedehandse niet betalen. Toch overstag gegaan als een vriend de zijne verkocht, inclusief Geckota ‘Kirkstead’ president bracelet.
Haven’t looked back since! Enkel vervelend als ik eens de Rolex Explorer van een maat om heb, een pak dunner, en met 36mm toch wel een nog betere maat voor mij dan de 38mm van de SARB.

Edoch, de eenvoudige elegantie van en fenomenale afwerking (voor z’n prijs) van deze zorgt ervoor dat het toch een blijvertje is! Na lang dragen op de president bracelet ook wat vaker op suede beginnen dragen, staat 'm ook heerlijk vind ik! Op staal oogt ie dan plots weer groter…

Een SARB035 voor erbij zou fijn zijn. Al vind ik het wat gek om twee krak dezelfde horloges te hebben met enkel een ander kleurtje wijzerplaat…

Een bloemlezing:

10 likes

Jajajajajajajaja

2 likes

Is dit de US president brushed?

Die groene band is heerlijk zeg, waar heb je die vandaan?

2 likes

Nee de oem band, als iemand een US president heeft liggen die die niet meer hoeft, moet die ff in mijn pb sliden.

Heeft @Riepos er niet 1 te koop?

1 like

Alle suede bandjes in de foto’s hierboven komen van WatchBandit in Duitsland.
Dit is het groene exemplaar: https://watchbandit.com/product/suede-strap-vintage-green-wb-original/

Erg tevreden van de kwaliteit. En geregeld wel coupon codes te vinden voor 10% korting etc.
Ze zijn ook betrekkelijk kort, wat me met mijn kleine polsen goed uitkomt!

2 likes