Show je Seiko SARB!

Al verkocht dacht ik.

1 like

Idd al verkocht. Wel een fijne band!

1 like

Weer een SARB op jubilee!

4 likes

Me too

9 likes

Daar is ie weer hoor.
Maak me gek, wat een mooie combi blijf het ook hè😍

1 like

Helemaal weg van deze combo :star_struck:

10 likes

Ik ook! Haha. Ik ga asap diezelfde band bestellen.

1 like

Niet meer van band gewisseld sinds deze er op zit! :smiley:

9 likes

9 likes

Ok dan, al vanaf kerst om de pols

5 likes

6 likes

Altijd mooi, een SARB017 op staal.
Welke band is dit, miltat/strapcode, origineel Seiko, nog wat anders?

1 like

Dit is anders ook een mooie band. Waar heeft u deze bemachtigd? En bent u tevreden? Solid endlinks?

1 like

Uncle Seiko president, solid endlinks prima band, overgenomen via het forum. Ik ben er zeer tevreden over alleen de sluiting is gemaakt van kattenvoer blik dat is wel een dingetje.

2 likes

Damn damn damn what a shame. Onoverkomelijk?

afbeelding

2 likes

Ik ben opzoek naar een oem Seiko 16 millimeter sluiting, zo erg. Het werkt, maar daarmee is alles gezegd. Het is een beetje vergelijkbaar met de oem skx-sluiting. Er zit geen knopje in maar een klem dus elke keer duw je de sluiting in je vel, en dat voelt niet plezant.

Zo’n soort sluiting is het.

3 likes

Looks good tho :100:

I’m tempted. Ga eens kijken in het blauw denk ik

P.s.

Sarb033/035 zijn toch nog steeds da shitnitz voor mij. Heb de 033 maar die cream white is banging.

1 like

Absoluut, het maakt hem echt bling bling.

Eens, zit een anders glaasje in. Courtesy of the one and only Han. Waardoor de plaat nog beter tot zijn recht komt.

3 likes

Disagree over het glaasje. Ik ben een van de weinige mensen op aarde die het niet erg vindt dat er geen anti reflective coating op zit. En sterker nog het zelfs mooi vindt. Een ding is wel zeker; er is geen ander horloge in mijn collectie die zoveel stof/vlekken heeft op het glaasje als deze. En ik weet niet waarom.

1 like

Gisteren voorgesteld, vandaag dit forum doorgekeken, maar kon deze niet vinden (al konden niet alle foto’s worden weergeven):

2 likes