Show je Seiko SARB!

Haha ja dial bedoelde ik.
Normaal draag ik duikers, daarom zal de alpinist wel kleiner lijken ook.
Kijk nu een beetje mee in het Squale topic en dat ziet er ook echt goed uit.

Keuzes, keuzes…

Een Alpinist met daarnaast een leuke duiker, prima toch? Alles maar van hetzelfde is ook maar saai

Heb nog wel een mooie Squale voor je… :open_mouth:

Ik dubte tussen de 017 of de 197, maar ja… Die dial is wel erg mooi. En mijn pols is kleiner, dus draagt prima.
Ik heb hem maar gehouden, geen spijt!

Blijft toch een prachtding :smiling_face_with_three_hearts:

13 likes

Blijf mij verbazen over de afwerking op dit prijsniveau. Heb dit toentertijd al ervaren met de Sarb033 en 017. Maar de Sarb031 blijft voor mij toch wel de mooiste.:heart_eyes:

12 likes

Kruislings

6 likes

7 likes

Nice! Er zwerven dus minimaal twee op het forum rond. :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

In nieuwstaat overgenomen van een forumlid. Prachtig horloge…:smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Heel knap inderdaad! Hou verhoudt de 031 zich tot de 033? Draagt ie wat fijner zoals ie eruit ziet?

1 like

De 031 draagt wat compacter als de 033, maar omdat ie geen bezel heeft toont hij even groot als een 033 om de pols.

En vooral omdat ie vrij korte lugs heeft draagt hij heel plat en dus comfortabel om de pols. De 033 is misschien de betere allrounder, maar als dresswatch is de 031 in mijn mening nog een mooier. :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Heb jij je 033 nog, of verkocht toen de 031 er kwam? Ik zou ze eens naast elkaar willen zien :slight_smile:

1 like

Nee die heb ik bijna 2 jaar geleden al verkocht.

1 like

7 likes

Vandaag nog eens de SARB033 om, op Colareb leer!

10 likes

Topic maar even omhoog.

7 likes

Mooie kleur trui!

1 like

Mij staat alles :sunglasses:

1 like

Crosspost

Soms draag ik hem tijden niet. Dan delft hij telkens het onderspit ten opzichte van andere horloges uit de doos. De gedachte aan verkoop komt dan wel eens op. Als ik hem dan weer draag snap ik niet goed waarom maar ben ik ook blij dat ik hem niet heb weggedaan. Vaak zit hij dan meerdere dagen achter elkaar om de pols. Alles klopt aan dit horloge.

9 likes