Show je Seiko SARB!

In de mijne staat 065 (sarb017)

Voor de 033 geeft het plaatje op de site de 068 aan;

Wil hem wel ruilen tegen een uncle Seiko president voor de 017 :stuck_out_tongue:

1 like

Dank voor het uitzoeken en voor het aanbod. Ik heb dus waarschijnlijk een 033 band op een 017 kast. Hij kan er op, de pasvorm is niet perfect. De president banden doen het helaas niet voor mij. Ik ben echt van de solid oysters. Als iemand zijn MT065 endlinks tegen MT068 endlinks zou willen ruilen dan ben ik daar wel voor in.

2 likes

In mijn bi-colour ook (sarb017), nooit op gelet.

Dan lijkt het erop dat @Antonius de verkeerde band heeft. Overigens twijfel ik het wisselen van eindstukken de oplossing is. Ik zou Strapcode even contacten maar ik denk dat je aan een bandenwissel moet…

1 like

8 likes

Ik heb de Uncle Seiko Jubilee binnen!

Hij ziet er erg goed uit in het echt, precies wat ik zocht. Jammer van de hele cheape sluiting, maar voor de rest een aanrader.

5 likes

Mijn Spb197j1

Prachtige klok met mooie kleur dial, maar Ik twijfel toch om hem alweer te verkopen.
Heb hem 2 weken in huis, maar ik vind hem toch te klein ogen om mijn pols 19.5cm🙄

6 likes

Die gewoon van staal :grin:

Welnee perfecte maat!

Haha ja dial bedoelde ik.
Normaal draag ik duikers, daarom zal de alpinist wel kleiner lijken ook.
Kijk nu een beetje mee in het Squale topic en dat ziet er ook echt goed uit.

Keuzes, keuzes…

Een Alpinist met daarnaast een leuke duiker, prima toch? Alles maar van hetzelfde is ook maar saai

Heb nog wel een mooie Squale voor je… :open_mouth:

Ik dubte tussen de 017 of de 197, maar ja… Die dial is wel erg mooi. En mijn pols is kleiner, dus draagt prima.
Ik heb hem maar gehouden, geen spijt!