Show je smartwatch

Inderdaad, dat is jammer. Uiteindelijk gaan ze allemaal in de verkoop, denk ik :thinking:
Such is life. Maar misschien houd ik er een paar waar ik een bijzondere herinnering aan heb ofzo.

Tijdens het hardlopen mijn beste maatje. Ook overdag en ‘s nachts draag ik mijn Garmin Epix Pro gen 2, geweldige opvolger van mijn Fenix 6X. Tijdens vergaderingen, groepstherapieën, etc (ik werk in de GGz) vervang ik hem door een mechanische (geen afleiding). Tegen de tijd dat ik weer richting huis ga (87 km rijden) gaat m’n Garmin weer om. Op die manier kan ik toch een beetje afwisselen :sweat_smile:

4 likes

Geweldige sports-/smart watch. Ik heb deze onlangs ingeruild voor een Marq Athlete Gen 2. Ook heel blij mee. Ook deze wordt 's nachts en tijdens sporten gedragen.

1 like

De Marq, overtreffende trap! Ook een heel, heel mooi apparaat!

1 like

Mooie collectie!

1 like

Waarom zou het “meevallen”? Het hoeft niet altijd Rolex of Patek te zijn of >10K€ te kosten. Vind vooral de Edox en de Roamer heel leuk.

1 like

Te weinig kans gegeven, in drie uur kom je daar niet achter, tenzij het alleen om t uiterlijk ging… jammer!

1 like

Op Miltat Jubilee

met ratchet clasp van MW, mooi appeltje :wink: Altijd aan elk kledingstuk aan te passen, ideaal!

5 likes

Ehh ik noem ze altijd een printplaat, maar ja heb mij gek laten maken en een Samsung destijds gekocht. Mag absoluut niet in een horloge box. Dus gewoon in de la gepleurd, waar die over 20 jaar nog wel zal liggen :wink:. Maar toch wat foto’s toen van gemaakt:

Wat een mogelijkheden he, die ik niet gebruik :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Die drukke plaat op de 2e foto ziet er tamelijk echt uit!

1 like

Al een tijdje overgestapt van Apple Watch Series 8 naar een Ultra 2. Beste unit, maar bevalt prima. De batterij is t.o.v. de Series 8 echt een verademing. Haal er regelmatig meer dan 40 uur uit.

3 likes

4 likes

ik vraag me toch af waarom mensen een televisie om de pols willen als er thuis al een staat.

1 like

Iedereen heeft zijn redenen om te dragen wat hij/zij wil,
Of dat nu een Junghans of een smartwatch is.

Ja net een halve liter azijn op😂

Hoppa. Weer een op de negeer lijst :relieved: :+1:t2:

Wat is er mis met Junghans?

Hier komt de smartwatch enkel bij het sporten om de pols. En hij krijgt veel te weinig polstijd.

Helemaal niets, ik refereerde aan @Junghansfan. Ik vind Junghans een fijn merk met mooie horloges.

1 like
  • Ik vraag me toch af waarom mensen een horloge dragen als je ook de tijd op je telefoon kan bekijken.

• Ik vraag me af waarom mensen snelle, dure auto’s willen als je toch maar 100km/h mag.

• Ik vraag me af waarom mensen horloges van 20.000,- euro kopen, terwijl een horloge van de Hema in essentie hetzelfde doet.

Zo kan je alles wel kapot maken voor een ander he :joy:

5 likes

6 likes