Show je spetters 🎨

Ben benieuwd!

Zijn de spetters duurzaam? (als in : blijven ze goed zitten bij dagelijks gebruik?)

1 like

Jazeker, je stoot ze er niet zomaar vanaf. Ook met je nagel krassen is geen probleem.
Douchen is ook geen probleem.

1 like

Niet helemaal tevreden met het resultaat. Beetje te druk.

Dus maar even een andere bezel erop gezet.

7 likes

4 likes

Ik vind hem gaaf! Zou je dit ook met zilver- (of goudkleurige) verf kunnen doen. Dat lijkt me ook erg mooi i.c.m. de zwarte/antracietkleurige kast. :art:

1 like

Dankjewel! Jahoor, ik kan ook metallic goud of zilver gebruiken.

1 like

Even een ochtendje in de weer geweest. Vind ze wel tof geworden, alleen de grijze net iets te statisch.


7 likes

Een leuk klusje voor @JantjeContant mogen doen :duck::duck::duck:

7 likes

5 likes

Ik wist dat er een ‘betaalbaar’ merk was die ergens in 2015 een serie van 3 gelimiteerde modellen van 25 stuks had uitgebracht die voorzien waren van verfspetters maar kon er maar niet opkomen…Tot vandaag! Het is de JeanRichard Graphiscope en deze schijnt per ‘toeval’ ontstaan te zijn.
Op zicht wel een grappig verhaal want de ‘bedenker’ is ene Gully, een grote naam in straatkunst en een drager / vriend van het merk JeanRichard en die droeg op een dag een JeanRichard Terrascope toen hij aan een nieuw schilderij werkte. En aan het eind van de dag ontdekte hij dat het horloge overal verfspatten had, en van daaruit kwam het idee voor een samenwerking tussen (straat)kunstenaar Gully en JeanRichard om de onderstaande modellen te maken.


5 likes

Leuke info. Thanks for sharing. Ik vind ze wel geslaagd.
Heb hier nog een paar projectjes maar door tijdgebrek kom ik er helaas niet aan toe.
Heb wel vd week een paar nieuwe schoenen voor @Rik gemaakt maar die mag ie zelf showen :laughing:

1 like


No Joke, mijn hond heet spetter… telt dat ook?

7 likes

Haha. Nou, vooruit. Hij kijkt wel een beetje moeilijk maar het is vast een enorme spetter :laughing:

2 likes

Zo begint zn slaap;)

4 likes

Herkenbaar :joy:

1 like

Gewoon een vraagje wat zou zo iets kosten???

1 like

Ik weet niet meteen waarom maar ik vind het heel vet gedaan. Vooral die casiooaks :+1:t2::+1:t2:

Blijft dit een beetje zitten op de bezel?

1 like

Over spetteren gesproken…
Zet die hond maar een bord yoghurt voor…
Gaat tot aan het plafond :slight_smile:

2 likes

Nike’s zijn top!

1 like

Je hebt een PB.

Thanks :pray:t3: Leuk om te lezen.

Het opvullen van de letters blijft bij alle modellen zitten maar de spetters op de buitenzijde blijven alleen op de grijze en witte zitten. De verschillende kleuren bezels van de Casioaks zijn van verschillende samenstellingen rubber en op bv de zwarte wil het helaas niet hechten.
Die groene heb ik dus weer een andere bezel op moeten zetten.

Thanks :pray:t3: Daar krijg ik ook leuke reacties op.