Show je spetters 🎨

Ik heb m al eens eerder gepost bij een ander topic. Maar lijkt me ook hier wel passen.

2 likes

Graag gedaan! Ik blijf maar naar jou creaties kijken en wil er nog steeds graag 1 aanschaffen… Maar een volledig plastic horloge is helaas echt niet mijn ‘ding’.
Op het moment dat je een stalen casioaok hebt voorzien van allemaal vrolijke kleuren dan hap ik waarschijnlijk gelijk! :rofl: (Dus doe maar niet haha!)

1 like

Tof ding. Jammer dat de “verf” gedrukt is.

1 like

Dat plastic was voor mij ook een ding maar als je ze eenmaal omdoet dragen ze heerlijk.

Die stalen zijn trouwens günstig geprijsd bij Brandfield en met de code BF30HAPPY krijg je nog eens 30 Euro korting.
Als je hem bij mij laat bezorgen scheelt het je gelijk een keer bezorgkosten :wink:

Mensen van het kroontjesmerk maken hun handen zelf niet vuil. Die laten liever anderen spetteren. :sunglasses:

1 like

Ik zou wel een keer Daytona plaat willen onderspetteren :rainbow:

1 like

Weer eens iets anders dan een horloge :man_dancing::rainbow:

7 likes

Heel gaaf gedaan! :star_struck:

1 like

Thanks! Vind ze zelf ook gaaf geworden :grin:

1 like

Had nog een oude Seiko beater liggen met een dial waar een pootje van was gebroken en waar de lumepip kwijt van was.

5 likes

Misschien de wijzers ook een (afstekende) kleur geven? De plaat is alvast erg cool! :ok_hand:

Ik denk dat ze dan wegvallen en de afleesbaarheid minder wordt. Het is ook maar een allegaartje van spullen die ik nog had liggen.

1 like

Ik vind hem al mooi hoor, maar vroeg me af hoe het eruit ziet met gekleurde wijzers. Die moeten inderdaad we voldoende afsteken t.o.v. de wijzerplaat.

Als die kleur groen bijvoorbeeld niet al op de plaat zou zitten en de wijzers zouden die kleur hebben, is het waarschijnlijk goed leesbaar. En misschien nog meer jouw eigen stijl/ontwerp.

Ik heb bij DLW weleens van die ingekleurde wijzers gezien maar ik vind het te druk worden. Laat hem ook gewoon zo. Het is maar een werkbeater en ik wil er niet teveel moeite instoppen. Afleesbaarheid moet goed zijn en hij moet tegen een stootje kunnen. Meer heb ik daar niet voor nodig :sweat_smile:

1 like

Waauw. Heel goed dit!

1 like

Dat wordt ook mijn volgende project. Dat roze is te gek op zwart! Mag ik vragen welk soort verf je hebt gebruikt?

1 like

Thanks. Ik heb veel acrylverf gebruikt.
Heb ook een tijdje met een eigen mengelseltje gewerkt van acrylpigment en verharder voor autolak maar dat was zo’n gedoe.

1 like