Show je Spinnaker

niet mijn foto overigens…

Klopt :grin:

3 likes

De door Spinnaker (en Avi8) gebruikte Seiko em Miyota uurwerken komen die uit China?

Wist ik niet.

Ik doelde op de assemblage van de horloges zelf. Maar ik twijfel nu, want ik kan het nergens vinden :flushed:

Van de miyota’s weet ik het zo niet, maar volgens mij wordt de NH35 bijvoorbeeld in Maleisië gemaakt. Wel volgens Seiko ontwerp en specs.

Edit: I stand corrected. Er zijn blijkbaar wel degelijk Japan made NH35’s

Volgens de marketingpraat op de site van het moederbedrijf wordt samengewerkt met partners uit allerlei landen:

Excuus!

2 likes

De Fleuss

7 likes

Lekkere dial :ok_hand:t3:

2 likes

Dat rood is gaaf. Heb nog een Spinnaker Hull met de Ombre red wijzerplaat besteld. Binnenkort foto’s :grin:

1 like

Hier een foto van gisteren van mijn Spinnaker Hunley in Olive Drab-kleurstelling. Het horloge heeft een mooie wijzerplaat met textuur, boven en onder saffierglas en uitstekende lume. De afwerking van band en kast is simpel (alleen geborsteld staal) maar goed uitgevoerd en het NH35-uurwerk is angstaanjagend nauwkeurig afgeregeld: het horloge had na een week om de pols een afwijking van +5 seconden. Ik vind dat een waanzinnige prestatie voor een entry level uurwerk. Al met al een van de fijnste horloges die ik heb!

5 likes

Goed beschreven Ed. Het gehele plaatje is dik in orde.

1 like

Zijn gewoon hele leuke horloges voor die prijs!

4 likes

Vrijdag binnengekregen. Ook deze Hull is een dikke prima.

6 likes

Thanks Rex

1 like

4 likes

Mijn prachtige Spinnaker Bradner. Wat een vette dial en de lume is super mooi.

1 like

Had er nog nooit ven gehoord maar wel mooie wijzerplaten :+1:

4 likes

4 likes

5 likes

Oké baas boven baas!

1 like

Beetje leven in de (Spinnaker) brouwerij :wink:

7 likes