De laatste tijd zie ik steeds meer Spinnaker horloges op sociale media voorbij komen. Het lijkt of ze met een nieuwe marketing strategie hun horloges aan de man proberen te brengen.
Zelf heb ik deze week een ruildeal gesloten en ben zo aan de Spinnaker Hull Tactical gekomen.
Geen blijvertje, dat wist ik al bij thuiskomst maar toch ben ik positief verrast door de afwerking en de looks van dit horloge.
Ben benieuwd of er nog meer Spinnakers op het forum rondzwerven.
Dit klopt. Ze geven ze letterlijk weg als je af en toe iets over je G-Shock op het wereldwijde- web zet. Voor graties. @Dao heeft er o.a. eentje ontvangen en ook gerecenseerd hier op het forum. Ik vind ze er niet verkeerd uitzien.
Maar ook een bol glaasje waar na twee jaar regelmatig dragen nog geen kras op zit, en een prima lopende seiko nh35. Van snobisme kun je me niet beschuldigen
Als ik er werk van gemaakt had wellicht wel, maar die moeite heb ik nooit genomen. Heb hem gekocht bij watch2day, en die kopen volgens mij alleen partijen in. Geen idee hoe dat met garantie werkt, maar denk zo maar dat je dan op de volgende partij mag wachten.
Als de batterij leeg is trek ik hem wel even los en leg ik die plaat recht. (als het tenminste niet gelijmd zit).
Inderdaad, uit dezelfde stal als bijvoorbeeld avi-8. Prima, maar in de basis is het gewoon chinees spul met een fantasiemerkje. Maar dat maakt mij niks uit
Ok, geloof dat die niet zo moeilijk zijn met garantie. Maar idd, je hebt kans dat ze op zijn en dan heb je misschien pech.
Gewoon uit elkaar trekken, dan zie je het vanzelf.