Fijn weekend CWC lovers
en goed weer eens wat van je te zien Jan ![]()
Nu mijn daily beater Dan. ![]()
Is ook wel een topper Jan , no nonsense ![]()
Nothing beats a G10… Een straffe bewering, maar voor mijn gevoel is het waar. ( Eye of the beholder )
Maar as december haal ik level 50, dus heb ik toch besloten dat er een CWC bij komt. Het gaat een W10 worden. Alleen welke versie ben ik nog niet helemaal aan uit…
Quartz, automaat of mechanisch…
Ivm het datum venster zou de automaat bijna zeker afvallen ( zonder datum vind ik mooier ) maar deze is nog niet uit de race.
Welke van de 3 zouden jullie kiezen? En waarom?
Handwinder heeft mijn voorkeur. Die zou platter moeten zijn, en het heeft ook zijn charme bij een fieldwatch.
Quartz heeft mijn voorkeur. Grab and go, veel accurater dan een automaat en de helft goedkoper. Meestal zijn de Quartz modellen ook iets platter.
Fraaie nato! Welke is dat en waar heb je die vandaan?
Klopt, in eerste instantie heb ik daar ook een voorkeur aan, alleen een handwinder heb ik nog niet gehad. En een Ronda uurwerk haalt het qua accuraatheid niet bij de ETA die in mijn G10 zit.
Klinkt gek, maar daar zou ik me uiteindelijk aan gaan storen… en hoewel de handwinder daar bij lange na niet in de buurt komt, ( tot 15 sec per dag tegenover 2 seconden per jaar ) zou ik het de handwinder wel kunnen vergeven denk ik.
De handwinder ![]()
Aangezien je al Quartz hebt zou ik de handopwinder nemen, leuke aanvulling en echt zoals bedoeld ![]()
Volgend jaar brengt CWC een Ti300 uit met een Sellita automatisch uurwerk ![]()
Daar neig ik ook heel erg naar…
( Deze zou midden november weer terug op voorraad komen
)
Oeh nog even geduld hebben dan! Ik vind het altijd een leuk “ritueel” om een horloge van mn nachtkastje te graaien, op te winden en om te slingeren. Dat mis ik toch wel bij quartzen en automaten…
Ik zou zelf voor de automaat gaan ![]()
Oke tof maar dan zou de prijs nog wel weer omhoog gaan?
Komt ook de quartz versie nog terug? Want grab and go is natuurlijk ook wel heerlijk.
Heb wel reacties op mijn Ti maar eigenlijk allemaal met inruil of een te laag bod.
Ik wacht het gewoon nog ff af anders hou ik deze gewoon.En ga ik deze ook weer dragen.