Show je stoere CWC

Aangezien dit een merk is dat ik al heel lang een warm hart toedraag, plus een rijke geschiedenis in de mondiale krijgshistorie, verdient de Cabot Watch Company nu eindelijk eens zijn eigen topic.

Mil-spec fieldwatches zijn een van mijn favoriete ontwerpen. Gewoon to the point, en zonder veel poespas. En de Cwc is “As mil-spec as they come”.

Dus horloge vrinde, laat zien je mooiste CWC, je g10 je diver, je navigator, je chrono’s in alle maten en zelfs ook de g10’s in allerlei soorten kleuren!
Hier is mijn aftrap, en dat er nog vele mogen volgen van dit fantastische merk

![ .

31 likes

Echte G10 uit mijn geboortejaar!

13 likes

Mijn doel voor dit jaar is gehaald! De
RAF QUARTZ CHRONOGRAPH is binnen :partying_face::partying_face:
Nu een nieuw doegaan stellen; een vintage Grand Seiko
Maar eerst de foto’s.

15 likes

CWC duiker op een leren band speciaal voor fixed springbars.


20 likes

Mag ik vragen welke bandje dat is? Ik zoek er nog een voor mijn CWC

1 like

Jazeker. Gaat om dit bandje:

https://www.uhrenarmband-versand.de/Uhrenbandversand-p47847h47s51-Uhrenarmband-Boonvil.html

Er is ook een iets donkere versie. Was binnen een aantal dagen al bezorgd.

2 likes

Dank je wel!
Gr Louis

1 like

7 likes

6 likes


Wat een topper alleen gelijk gezet toen ik hem kreeg en loopt nog steeds op de seconde precies! Na bijna 3 weten.

6 likes

Ooit op koningsdag uit een doosje speelgoed gehaald voor vier euro:

23 likes

Topvonst

1 like

Ow man daar tel je nu makkelijk 600 euro voor neer.
Prachtige vondst!!
Hier is mijn exemplaar van de tonneau kast.
Van 2020 en quartz

4 likes

Alleen al daarom vier je Koningsdag en ga je grabbelen op de markt…!

1 like

Mooi bandje!

Thx komt ook van de CWC website de stempel erop is de broad arrow en er staat ook het NSN nummer op.vond ik wel geinig en het staat mooi ruig :rofl:
Moet je wel extra 1 of 2 pond voor betalen ongeveer.

1 like

Dank je, ik ga kijken.
Gr Louis

1 like

Als je iets gaat bestellen laat me iets weten ik heb ook nog een bandje nodig kunnen we wellicht samen doen.

1 like

Ja, maar ik kan jouw strap niet vinden…

Uit het niets kreeg ik een heel leuk ruilvoorstel van onze mede HF-er @Batossai. Zijn mooie duiker tegen een paar van mij. Het is gisteren geregeld en zit nu al aan mijn pols!! Een zeer sympathiek forumlid. Dussss hier issie dan; tadaaaaaa!
Thx mate

13 likes