Show je stoere CWC

Ja dit was de enige die je nog niet had. Kan je binnenkort een foto maken van al je CWC modellen naast elkaar? :grin:

1 like

14 likes

Zo nog eens wat leven in de brouwerij :grin:.

5 likes

5 likes

3 likes

Mooi hoor!

8 likes

4 likes

Mooi bandje, Heb de mijne teruggestuurd naar CWC hij kon niet op tegen de speedmaster.

1 like

Och, en dat ging zonder gedoe?
Bandje is van Timefactors.

Ja, moest eerst wat foto’s sturen. En toen
back to old England :uk: geld snel terug trouwens.

1 like

Net een nato van B&J binnengekregen overgenomen hier op het forum.

Doet het erg goed op de CWC

5 likes

Heel mooi, dat is een oudje, staat alleen “SWISS” op.
20mm neem ik aan. Hoe zijn die B&J nato’s? De beste vind ik die van CWC zelf.

3 likes

Mijn CWC is van 84. ik vind het een super fijn horloge en draag hem best veel. Het horloge heeft begin dit jaar een full service gehad… dus kan er voorlopig weer tegenaan.:sunglasses:

Ik droeg hem altijd op een hele zwarte seatbelt nato van B&J die is echt super zacht en soepel. Ik vind die nato’s echt super.

3 likes

Bandaanzet is trouwens 19mm maar ik gebruik altijd 20mm natos

1 like

Jippie. Ik kan hier ook mijn bijdrage posten. Ik ben verbaasd hoe blij ik met deze ben. Een eenvoudige g10. Beetje spelen met verschillende nato’s.



Toch maar besloten om hem even op grijs te houden. Misschien binnen enkele uren terug op bond.


Deze grijze nato is overigens niet de originele cwc maar een 19mm van cheapest nato straps

5 likes

4 likes

Mooie Navigator, uit welk jaar issie?

Ja man zijn gewoon classic toppers, basic 3 wijzers en dat is het.
Ik heb er ook een zwak voor.
Ik draag nu wat meer mijn royal marines diver.

6 likes

Ook een cool horloge hoor.
Gek dat er zo weinig animo is. De g10 heeft lang in mijn gedachten gespeeld. Zeker gezien de geschiedenis van het merk.

1 like

Ja dat klopt, maar het is een quarts dat is voor de meesten een scheldwoord hier. En heel simpel, brits militair horloge. Waarvan vele het bestaan niet eens weten laat staan het verhaal erachter. Paar jaar terug zag ik er meer op het forum en opeens waren ze verdwenen. Zo gaat dat. Dus hou ik hier het merk levend :grin:

4 likes