Show je stoere CWC

Onwetende snobs. Als ik het zo brut mag stellen

Dat doe je goed. Kudos voor je inzet.
Mischien dat ik ooit nog eens voor een piloten chrono ga. Die van @Tip vind ik tof.

2 likes

Ja ze zijn heel mooi die chrono’s, ik heb er ook een gehad. Maar verkocht ivm mijn speedy dat werkte niet samen.

Snap ik. Beiden zwarte chrono’s. Maar als je dan weer de speedy als race chrono en de cwc als piloten chrono ziet, dan is er plaats voor 2 :innocent:

3 likes


Den deze dus.
Kijk op de site van CWC voor een bijbehorend verhaal.

7 likes

6 likes

Wow, respect man dat is een hele mooie. Pas nieuw?
Dat is er een die ik niet heb, prachtig. Laat de achterkant eens zien, airforce of Navy pilot?

6645-99 – Koninklijke Australische Marine (RAN)

Gekocht 2016 bij Silvermans
CWC RN FLEET AIR ARM PILOTS MECHANISCHE CHRONOGRAAF.

CWC Mechanisch Brits chronograaf horloge, 30 minuten chronograaf mechanisch uurwerk. Valjoux 7765.

6 likes

Is er een lijst waar je kan zien welk nummer bij welke eenheid hoort?

Hier vind je veel info,…

3 likes

Thanks. En zo zitten we aan 50 posts in een veel te mager bekeken topic :innocent:

1 like

6 likes

Kijk dat wist ik dus niet. Ze zijn (nog) te koop bij Silvermans.co.uk. wees er maar zuinig op.:grin:

Op naar de 100 posts :tada::tada::tada::uk::grin::+1:t2:

4 likes

Was deze morgen mijn training op de fiets aan het afwerken toen ik na een 30 tal km doorhad dat er nog een horloge onder mijn mouw zat. Dat doe ik normaal nooit. Hoe comfortabel kan een horloge zijn? :slightly_smiling_face:

5 likes

Extra vraagje: iemand ervaring met voorinschrijven bij cwc? Ik wou me daarnet inschrijven voor deze, maar toen ik ging afrekenen komen er 30 zilverlingen bij voor de port, terwijl er nog niks mijn kant op komt voor de eerste 6maand.

Lijkt wel de 10% van het bedrag bestemd voor dat cadetten support fonds?
Even mail doen aan CWC voor de zekerheid.
Ze reageren meestal snel.

1 like

denk dat die 10% afgestaan word van het koopbedrag van 250 pond. er staat wel duidelijk shipping bij. Screenshotje:
image

1 like

Interessant leesvoer voor alle CWC liefhebbers, veel leesplezier !


cwc-military-watches/
2 likes


Cross post.
Ga deze steeds meer waarderen. Makkelijk want een Quarz. Licht in gewicht. Echte flieger van de RAF.

7 likes

Hier de duiker van de royal marines

10 likes

Wat zijn ze leuk he?


8 likes