Show je stoere CWC

11 likes

Nu zit het standaard bandje er nog op. Heb meerdere andere soorten bandjes geprobeerd, maar nog niet iets gevonden wat ik echt fijner vind zitten dan de standaard CWC NATO straps. Hoewel een MN strap ook fijn zit! En jij?

Ik heb er een Garmin UltraFit bandje van 20mm op zitten… Super comfortabel! Je merkt amper dat je je horloge draagt.

3 likes

nice, ik ga die in mijn achterhoofd houden, want het bandje van mijn apple watch zat ook comfortabel. Ik denk dat die van Garmin dan net zo comfortabel zit. Dankjewel voor de tip!

1 like

Ik kan er niet aan wennen.
Vind NATO nooit echt lekker zitten.
Perlon al iets beter.
MN is fijn, als de CWC blijft komt er zoiets op.

Bandje wat ik nu heb op klittenband is ook een winnaar.

3 likes

Met dank aan @PaulRush deze toffe bonclip op de GS Sapphire (toevallig ook ooit van hem overgenomen).

11 likes

Een bonclip zit idd ook erg lekker ism een G10.

1 like

Ik zal de schuifmaat er eens tegenaan leggen maar zo’n bonclip lijkt zowat nog dunner dan een nylon nato.
En geen extra (dubbele) laag onder de kast.

Nu even een tijdje evalueren :vulcan_salute:

Ik ben het even kwijt maar zijn deze bandjes ook issued geweest, of was het altijd een prive-aanschaf?

Ja, aan de RAF na WO2.

1 like

Dit hoor / lees ik vaker en ik ben benieuwd waar 'm dat precies in zit. Wat maakt 't dat je (niet alleen Mausje75, maar alle CWC G10 eigenaars) naar dit horloge blijft grijpen?

3 likes

De puurheid, de geen franjes , de charme van plexi bovenop een zwarte plaat, de geschiedenis van het model. Het horloge schaamt zich niet een quartz te zijn, wat tegenwoordig erg veel merken wel doen. En voor de prijs hoef je het niet te laten.

5 likes

:point_up_2:t3: Dat

Plus de balans van de G10 over heel de linie… Alles is mooi in evenwicht en proportie. En ook de precisie van het uurwerk telt zeker mee.

4 likes

Het horloge is licht en zit comfortable. De historie en het feit dat dit horloge daadwerkelijk tot 2008 is uitgegeven aan Engelse troepen vind ik cool.

Verder kan dit horloge redelijk tegen een stootje, krassen zijn er makkelijk uit te poetsen en ben al een paar keer tijdens een hike of wandeltocht zeiknat geregend zonder enige problemen.

En bovenal is het supermakkelijk om de batterij te verwisselen en is hij zeer accuraat.

Al met al kan het het bovenstaande zijn, maar misschien ligt het stiekem wel aan de sentimentele waarde en de herinneringen die ik aan dit horloge associeer.

2 likes

vandaag twee nieuwe straps binnen gekregen van steveostraps , bedankt @Mozaiek voor de tip!
Ziet helemaal perfect om de pols.:ok_hand:

15 likes

Nice!!

1 like

Die heb ik met het Garmin bandje ook niet

4 likes

Leuke toko is dat! Even opgeslagen bij mn favorieten. Iemand hier zin in z’n G10 op Bund?

5 likes

Ik vind het wel tof eerlijk gezegd

1 like

Klein beetje taper en iets kleinere klinknagels hadden me visueel geholpen.

1 like

Dat wel ja.

1 like