Ietsje dikker en zwaarder. Dikte van een Fatboy.
Bandje staat hem goed! ![]()
Heel gaaf.
En eeeh…zie ik daar een SA80 liggen
?
Niet mijn foto!
Thanks!
Dat is een Vario bund band.
Ook een mooie! ![]()
![]()
Nog eens even opvolgen hier ivm mijn CWC T20 die niet meer tikt, contact gehad met CWC support en de garantie (hoewel 2dehands gekocht) is alleszins geldig. Maar, voor ik deze opstuur dus eerst toch eens de batterij wisselen. CWC support zegt het volgende ;
Alternatively, if you want to get the battery changed locally you can do so. If the battery is changed by a watchmaker or watch service centre you will not invalidate the warranty. We do not recommend that you change the battery yourself because the watch will require the correct tools so remove and refit the case back.
Maar is dat dan echt nodig vraag ik me af, is die caseback niet speciaal ontworpen dat eender wie de batterij kan wisselen? Hoe zouden ze nagaan of dit via een horlogemaker gedaan is? ![]()
Ik krijg meestal een factuur bij een winkel. Daar zouden ze natuurlijk een kopie van kunnen vragen.
Heel mooi met deze oranje secondenwijzer
Bedankt André!
Dit vind ik een zeer geslaagde uitvoering.
Heb al een paar keer boven de koopknop gehangen, maar dan bedenk ik me dat 2 GS’en en 3 G10’s misschien wel voldoende is. ![]()
Haha, 6 maal ’ hetzelfde horloge’ zou inderdaad overkill zijn. 5x is perfect ![]()
Hmm, als je het zo zegt maakt die ene ook niet meer uit. ![]()
NA: overgenomen binnen het HF:
Hele leuke automatische CWC duiker uit 2002.
Nog voorzien van een T tritiumplaat
.
Uurwerkje is een recent onderhouden ETA 2824.
Helemaal happy met deze CWC
Dank aan @Selie dat ik deze van je kon overnemen ![]()
Proficiat André. Hij stond al veel te lang te koop. Blij dat ie in goede handen is terecht gekomen. ![]()
Dankjewel Vincent.
Ik heb altijd een zwak gehad voor CWC ![]()