Ideaal horloge voor het warme week van de komende dagen ![]()
Die secondenwijzer is wel gaaf! Smoelt heel fris.
Thanks ![]()
Groene strap staat ook goed!
Ik was op zoek naar een nieuw horloge nadat ik een bonus op werk had gekregen. Ik twijfelde over een aantal horloges. Ik had bijvoorbeeld de nieuwe 36mm Hamilton Khaki field in gedachten, maar vond de lugs te lang. Tweedehands Omega aquaterra vond ik mooi, maar had toch twijfels vanwege de prijs. En zo waren er nog meer voorbeelden.
Ik vergeleek ook veel horloges met mijn huidige G10 die ik eigenlijk elke dag en moment droeg. Enige wat ik miste was de iets hogere water dichtheid ivm met wandel en hike vakanties waar ik al eerder in een flinke hoosbui terecht kwam. Ook bij het vissen en andere activiteiten geeft een hogere waterdichtheid mij iets meer zekerheid. En ik miste een date window.
Aangezien ik zeer tevreden was met mijn G10 is dan ook een upgrade naar een GS Sapphire de logische keuze. En moet zeggen dat ik er erg blij mee ben en eigenlijk zeker weet dat dit horloge veel draagplezier gaat opleveren zonder mij ergens druk over te hoeven maken.
Nu nog even keuzestress over welke strap ik erbij ga dragen, maar dat is een luxe probleem.
Geweldig horloge 200m waterdicht dus mocht je na het vissen nog een duik willen nemen is dat geen probleem
en pas over 10 jaar de batterij vervangen. Gefeliciteerd met deze alleskunner goede keuze!
Dankjewel, heel erg blij mee. En idd die 200m waterdichtheid trok mij vooral over de streep. Er zijn niet al te veel fieldwatches met 200m waterdichtheid in deze prijsklasse.
Gefeliciteerd en geniet ervan! ![]()
![]()
Naast de waterdichtheid ga je ook het saffiertje wel waarderen.
Heel tof, draag de mijne vaak en met plezier. Dino-proof ook nog. ![]()