Show je stoere CWC

Alleen zijn dan de gaten te groot.

1 like

Ja, die kans zit er in.

Hoewel geen CWC wil ik jullie deze niet onthouden. Zoek eens op MP naar “vintage Hamilton military watch”. Hier is de oplossing op een andere wijze gevonden. Een militaire case uit de USA (geen fixed bars) met een UK wijzerplaat en om het af te maken met volgens mij niet-originele wijzers.

1 like

Deze RN Diver heb ik al een tijdje, het is de SBS Diver waar ik ook nog naar aan het kijken ben :sweat_smile:

Ow :rofl:

1 like

heeft iemand ooit de NATOs van omega uitgeprobeerd?

Ja ik die zijn 2x Super, Super goed! En Super DUUR! :rofl::rofl:

1 like

haha ja mee eens hoor, zit er al een tijd tegenaan te hikken, maar ze hebben een helemaal zwarte die denk ik super staat op de SBS, aan de andere kant, iets breder getrokken, andere soorten banden kunnen ook meer dan dat kosten :slight_smile: mocht ie er komen, zal ik het posten

Eerlijk gezegd zijn het echt de beste natos die ik heb, en de duurste :rofl:

4 likes

hahaha oke oke :wink: het is wel een aanrader dus?

Yep, voor een Omega ik zal ze niet gauw ergens anders op dragen. Dwz mijn Speedy pro.

zat overigens naar deze te kijken
https://nato.omegawatches.com/img/r.php?src=flow/ressources/data/files/031ZSZ002063/strap_image/strap-031ZSZ002063.png&width=320&height=320&crop-to-fit

Das een jeans/canvas nato?
Als ik jou was zou ik gewoon de CWC nato’s kopen die zijn ook heel prima.

Ben benieuwd, ik zit ook op zo’n premium nato voor mn CWC te wachten :sleeping:

1 like

ja klopt, die heb ik nu ook al wel, maar die van omega ziet er wel wat netter uit :slight_smile: maar weet zelf ook wel dat het niet de beste keuze ooit zou zijn :wink:

1 like

:rofl::rofl::rofl: alle normen en waarden gaan overboord uiteindelijk bij het horlogevirus.

1 like

Die van mij is ook net binnen, super mooie kwaliteit :ok_hand:

12 likes

Thanks, ben er ook echt blij mee!

1 like

Mooie combi!

1 like

Een van mijn CWC’S op een Watch-cuff

7 likes