Dat is tof om te horen. Heerlijk simpel met geen poespas.
Dank je. Dat betreft 40mm. Dus voor de meesten goed draagbaar. Ik zelf heb een 6,75 inch pols omtrek.
Is dat bij de AYCE?
Vanmorgen…
Het is voor straks op mijn werk bedoeld als het weer t-shirt weer wordt.
Ik heb zelf niet zo’n moeite met die cover.
Altijd al wel fam geweest van CWC. Laatste die ik heb gehad is een diver die ik over nam van ROC hier op het forum. Ondertussen met een serieus oog aan het kijken naar een G10. Vroeg me alleen af hoe groot deze nou dragen, ik vind het lastig in te schatten vanaf de foto’s. Draag zelf graag wat kleinere horloges (33-36mm), door de vorm van de kast lijken de G10s wat groter te dragen. Hoe zien jullie dat?
Niks van aan hoor. Draagt gewoon als 36mm. Ik vind het iets kleiner dragen dan een Bb36 bijvoorbeeld. Eerder als een Universal geneve FSmk2. Het is echt een heel erg fijn ding. Persoonlijk zou ik altijd voor de plexi versie kiezen. Het horloge heeft dat wel nodig om te blijven boeien.
Kijk dat is goed om te horen. Ik heb ook een BB36 dus dat is een handige vergelijking.
Ja ziet er goed uit
Zojuist in de mail van CWC, in eerste instantie een limited edition, maar deze kast gaat zijn intrede maken in de CWC collectie. Ik vind hem vet!
Wel stoer idd!
Ik vind hem ook vet. Hoorde op de podcast 1200€.
Wat is AYCE ?
En dat voor een quartz….
Mijn Scurfa heeft hetzelfde uurwerk, titanium.
Enkel geen geïntegreerde strap bars, voor een berg minder.
Ja klopt vind het ook net wat teveel voor wat je krijgt. Maar wel tof ding.
All You Can Eat
Nice