Show je stoere CWC

Vandaag een nieuwe CWC Ti300 ontvangen.
Perfecte service van CWC nadat ik problemen kreeg met het ETA F06.402 uurwerk.
Een dag of 10 geleden het probleem gemeld en kreeg dezelfde dag al een verzendlabel van DHL express ontvangen om het horloge terug te sturen naar Londen.

Binnen een paar dagen was het horloge aangekomen bij CWC en kreeg ik bericht dat er een fout in het uurwerk zat. Ze gingen kijken of er een revisie op los gelaten zou worden of dat het uurwerk zouden. vervangen.

Enkele dagen daarna kreeg ik het bericht dat ik een nieuw exemplaar zou krijgen. Tevens werd gevraagd of ik het de deksel van het defecte horloge geplaatst zou willen hebben. Dat leek mij een leuk idee. De dag erop kreeg ik de verzendgegevens van DHL dat het pakketje onderweg was en zojuist ontvangen in perfecte staat.
Nieuw horloge dus met “oude” deksel.

Uiteindelijk € 35,- betaald voor de verzendkosten/inklaring. Anders zou de douane het niet accepteren. Keurige brief er ook bij met de mededeling dat het een “replacement” was.

Al met al perfecte en snelle service van CWC.

Hier de plaatjes van de nieuwe Ti300.

17 likes

Dat ging erg snel zeg! Gelukkig maar :pray:

1 like

Ging zeker snel. En helemaal happy dat de CWC weer om de pols zit :sunglasses:

4 likes

Ja, ik zag dat je van pure armoede een sub moest dragen. Stakker :upside_down_face:

4 likes

Fijn dat je de Sub nu eindelijk weer aan de kant kan leggen en weer een echt horloge om je pols hebt. :smirk::sunglasses::crazy_face:

1 like

En voor de verandering deze maar eens om. :smirk::grimacing:

7 likes

Ja, het was behelpen :joy:

1 like

Hoe fraai ik de sub ook vind, die CWC horloges zijn gewoon top-toolwatches :ok_hand:t3:

2 likes

Da’s nog eens meedenken…
Veel plezier ermee.

1 like

Thanks! Ja, erg netjes van CWC :ok_hand:t3:

2 likes

Top service :+1:

1 like

Dat kan ik me voorstellen!! Top dat ie weer om je pols mag zitten!

1 like

Oude Submariner terug in de kluis.
CWC om de pols :sunglasses:

12 likes

Dag stoere kerels :wave:

14 likes

Moooiiiiiiiii

1 like

Tof om te horen dat je zo snel een nieuw exemplaar hebt gekregen. Prima service waar andere bedrijven nog wat van kunnen leren.:blush::+1:

1 like

Prachtige combi👍

1 like

1 like

Lekker op zo’n Bond nato :facepunch:

1 like