Gefeliciteerd met dit pracht exemplaar.
Bedankt allen! Ben er echt heel blij mee. Weet iemand of de G10 ook met elastische banden(elastische Nato’s) werkt ? Ik vind dat denk toch prettiger dan een NATO
Ja hoor. Dat past. Ik heb een aantal van deze banden, maar heb toch een voorkeur voor standaard nato straps.
Je kunt ook eens canvas/katoenen nato’s proberen.
Ik hou zelf niet van nylon bandjes.
Zo simpel, maar toch hangt hij elke week wel minstens een dag om mijn pols. Deze is van 1998 en is een issued exemplaar. Heeft zich op korte tijd opgewerkt tot een van mijn absolute favorieten en is zeker een blijver.
Helemaal mee eens. Ik heb hem nu een paar dagen in huis. Simpel , eenvoudig maar toch straalt de klasse en kwaliteit er vanaf.
Momenteel bij mij op een Bond strap, 20 mm
Heel mooi! Ik ga waarschijnlijk voor de Mellor 72 over een poosje
1990 en issued. Compleet geserviced en in top conditie. Veel liefde voor deze, nooit weg zal je me niet snel horen zeggen maar voorlopig nog hard van genieten!
Ook nog even hier, heb hem een week niet om gehad en bij terug komst uit Italië lag de Commando band van CWC in de bus:
Denk dat er toch ook een GS gaat komen. Het saffier in combinatie met de waterdichtheid, trekt me heel erg!
Thanks! Hij blijft tof hé, die G10
Mijn G10 mocht vandaag ook weer naar buiten. Hij is zo leuk dat ik m’n mailadres heb achtergelaten voor een op voorraad komende G10 “ Fatboy “
Als deze weer op voorraad komen is de kans groot dat er 1 in m’n winkelwagen beland.
Tja Andre vindt deze je toch niet zo goed staan hoor verkoop m maar gewoon aan mij ik help je er wel vanaf.
Als die ooit weg gaat denk ik aan jou
En anders bestel je toch een bij CWC? Er zijn er nog op voorraad zie ik
Just pull the trigger …
Hahaha, Tja heb nooit zo’n zin in die invoer en douane rompslomp
En nog steeds lichte twijfel of deze wel draagtijd zou krijgen naast mijn Sub alhoewel het wel echt heel wat anders is dan de Sub natuurlijk.
Mat, lekker stoer en grab and go, titanium en een heerlijke kastvorm zoals de FXD.
Ga vannacht eens kijken of ik YouTube filmpjes kan vinden van dit model