Show je stoere CWC

Tja als ik een nato binnen krijg gaat automatisch gelijk de schaar erin, randje voorzichtig afbranden en natuurlijk de hardware netjes onder pols

Met dit zicht op de voorkant.

Ja dat filmpje had ik al eens bekeken :+1:

Maar dat doe ik zeker wel hoor, heb mijn MN nu zo gemaakt dat deze er in een paar minuten op en af is. De opening waar dat beugeltje doorheen zit wijder gemaakt dus dat beugeltje wip ik er makkelijk uit en ipv 3 laags deze nu twee laags gemaakt en dat past precies tussen de fixed lugs door.
Die ‘boekschroef’ geeft het geheel ook wel weer een wat meer industriële look :+1:

Hier zijn we niet zo moeilijk hoor :wink: die Vario ziet er ook tof uit Maurice deze heb ik je volgens mij nog niet veel zien dragen Smiley Plaatjes

4 likes

Klopt… Sinds de G10 Idd bijna niet meer. Maar voor de G10 bijna dagelijks.
Ik heb nu inmiddels een bonclip voor de G10 gevonden en besteld. :hugs: ( zo’n bonclip draagt echt comfortabel, dat had ik niet verwacht eerlijk gezegd )

1 like

Heerlijk verstelbaar natuurlijk :+1:

MN strap van Erica is op de website aangegeven dat zij dit ook doet voor vaste springbars. Ik heb de mijne ook van haar.
Verder is Miros dat is ook een goede verkoper van Nato’s. Hij heeft ook 19mm dat is de groene die er nu op zit

3 likes

Klopt, alleen die van mij had ik nog en zodoende gewoon aangepast.

2 likes

Ahaaa, beetje huisvlijt in huize @pasd.
Goed bezig :grin::+1:t2:

1 like