Show je stoere CWC

Je praat in raadsels Spooler :crazy_face:

Effe wat mooie nato’s showen met een mooie duiker :grin:

1 like

4 likes

Deze met dag datum, perfect vakantie-horloge! Welk uurwerk zit erin, er zijn er niet zoveel met beide?

Een Eta f06 met 5 jewels en deze is ook nog te repareren.

Ja die zijn echt erg goed. Heb er ook nog een paar die ik al jaren heb. Textuur en stof die ze gebruiken heb ik nog bij geen andere nato gezien.

Die zijn echt heel gaaf. Mis deze eigenlijk wel:

8 likes

Niet functioneel, maar eigenlijk wel heel mooi op leer. Wel jammer dat er momenteel geen gebrushte no date versies verkocht worden door cwc zelf.
Nu kijk ik vooral naar de zwarte pvd met dag datum.

1 like

Ja wie duikt er nou met een horloge van ruim 500 euro… gebruik een van m’n beaters wel als ik ooit met een horloge het water in ga. :joy:

De zwarte versie is wel erg toolish en sportiever denk ik. Staat ook nog op mijn lijstje. :sunglasses:

1 like

Duiken doe ik nooit. Maar om wat in zee of meer te plonsen zou ik hem niet willen af doen. Deze horloges vragen gewoon enkele littekens. :smirk_cat:

4 likes

Ja, die van jou is wel goed terecht gekomen. Heb hem alleen een facelift gegeven. Een nieuwe wijzerplaat eropgezet en klaar. Merk dat ik toch de datum miste.

2 likes

Zit er standaard een datumschijf onder? Ook bij de no date versies?

Ja hij had een zgn ghost stand op de 2e stand. En elk model gebruikt hetzelfde uurwerk.

1 like


Cross. Lekker nostalgische Engelse Flieger.

4 likes

Had mijn solid works tekenkunstje hier nog niet gedeeld.




Vandaag om de pols

7 likes

Very Nice!

1 like

Nagelnieuw, enorm blij mee.

12 likes

Is een prachtige CWC!

1 like

Bedankt!

1 like

Super, wat zijn dat toch mooie horloges de mechanical CWC Ray Mellor g10.
Veel plezier ermee !!!

1 like