Aan het aantal foto’s hier te zien, bevalt ie.
Zeker
Een CWC Crash
En ik ben nu in Italië dus kan niet afwisselen ook🫣 neem altijd maar 1 horloge mee.
En dit is toch wel een ideale vakantie beater
Super gaaf! Nieuw in de collectie? Waar heb je die vandaan?
Deze heb ik al heel lang. Ooit een keer op eBay gekocht dacht ik.
Heel mooi, goede conditie ook! Hoop er nog een keer tegen een uit 1983 aan te lopen.
Waarom zoek je een G10 speciefiek uit 1983?
Ze staan af en toe wel op eBay en een enkele keer op C24, maar ik zie de prijzen ook stijgen…
Mijn meest favoriete horloge weer om de pols.
Voor mij neigt deze steeds meer naar een “one and done” horloge.
Zou het wel leuk vinden om een horloge uit mn geboortekaar te hebben. Zeker omdat het op deze horloges zo expliciet benoemd staat.
Dank voor de advertentie, ik denk er eens goed over na. Dan zou wel deze eruit moeten en dat zou toch ook wel pijn doen na de moeite die er in gestoken is.
Hoezo zou die eruit moeten?
Uit welk jaar is deze?
En wat heb je er aan gedaan?
Ik probeer de “draag ik het niet, moet het weg” regel consequent toe te passen om het een beetje leuk te houden. En 1 van de 2 zou niet gedragen worden vanwege overlap.
1990
Heb ‘m van Vinted gekocht voor, wat ik dacht, een redelijk goede prijs. Bij aankomst stopte ie echter eens in de zoveel tijd met tikken en zaten er behoorlijke gaten in het plexi.
Heb het Quartz werkje laten servicen, de wijzers moesten opnieuw worden gelumed, plexi is vervangen voor een extra dikke plexi en er zit een nieuwe kroon op plus waterdicht test tot 5 atm. Economisch niet verstandig maar ik vind ‘m zo leuk.
Off-Topic: wat vond je ervan? Ik had het gevoel dat het echt een uitzonderlijk goed optreden was. Vanwege de setlist maar ook vanwege het vuur waarmee ze speelden. En wat was dickingson goed bij stem!
Bruce was idd goed bij stem. Beter dan 9 jaar geleden imo.
En energiek waren ze zeker. Alleen vond ik de base drum iets te hard staan. Waardoor ik het gitaarspel niet goed kon horen.
Maar eerlijk gezegd vond ik het ook erg geroutineerd allemaal.
Op de nummers na, was het “theaterspel” exact hetzelfde als 9 jaar geleden.
Maar verder heb ik goed genoten.