Nog steeds een geweldig horloge deze Ti, gisteren nog een andere met Monnin kast binnen gekregen maar haalt het toch niet naast de CWC.
Nu zit er natuurlijk wel een enorm prijsverschil tussen

Maar de CWC is een blijvertje.
Nog steeds een geweldig horloge deze Ti, gisteren nog een andere met Monnin kast binnen gekregen maar haalt het toch niet naast de CWC.
Is als een rots in de branding…
ik moet met dit bandje echt af en toe kijken of mijn horloge nog wel om mijn pols zit.
Echt super comfortabel…
Draagt lekker hè?
Draagt idd erg prettig en comfortabel.
Inches? Op welk werelddeel leef jij?
Ik vermoed op het internet.
Speciaal een inchmeter besteld op aliX om die pols te meten.
Ik moet zelf nog even sparen om alweer een aankoop te “mogen” doen, maar voor de liefhebber met geld in de zakken: er staat een Ti300 te koop op eBay.
Is dat van belang?
Binnen. We hebben weer die unieke ervaring mogen beleven van het uitpakken van een CWC horloge die geur jongens…
Gefeliciteerd met je mooie airborne G10!
Gefeliciteerd met deze mooie aankoop en toevoeging aan de collectie.
Toevallig vandaag ook op maroon, het grijze bandje draait na een maand non-stop dragen nu mee met de was.
Thanks Maurice
Bedankt Robert
Het originele bandje had hetzelfde kleur, maar zoals gewoonlijk een mm te smal. Dat trekt mijn ocd niet. Daarom een CNS die ik nog had liggen. Ik was ze regelmatig snel even onder de kraan. Maakt inderdaad een wereld van verschil.
Het viel me overigens op dat de caseback terug gedeeltelijk gestampt is. Deze is uit 2024. De mijne uit 2020 is volledig gelaserd.