Show je stoere CWC

Nog steeds een geweldig horloge deze Ti, gisteren nog een andere met Monnin kast binnen gekregen maar haalt het toch niet naast de CWC.

Nu zit er natuurlijk wel een enorm prijsverschil tussen :face_with_peeking_eye:
Maar de CWC is een blijvertje.

11 likes

Is als een rots in de branding…

1 like

ik moet met dit bandje echt af en toe kijken of mijn horloge nog wel om mijn pols zit.

Echt super comfortabel… :hugs::pray:

3 likes

Draagt lekker hè?

2 likes

Draagt idd erg prettig en comfortabel.

2 likes

Nachtdienst #4 :relieved:

12 likes

Inches? Op welk werelddeel leef jij?

1 like

Fijne vrijdag :hugs:

11 likes

11 likes

Ik vermoed op het internet.
Speciaal een inchmeter besteld op aliX om die pols te meten.

2 likes

11 likes

Ik moet zelf nog even sparen om alweer een aankoop te “mogen” doen, maar voor de liefhebber met geld in de zakken: er staat een Ti300 te koop op eBay.

1 like

Is dat van belang?:wink:

Dadelijk een hapje eten met de vrouw, dus voor het “nette” even op leer gezet.

8 likes

Binnen. We hebben weer die unieke ervaring mogen beleven van het uitpakken van een CWC horloge :grin: die geur jongens…

17 likes

Gefeliciteerd met je mooie airborne G10! :hugs::pray:

1 like

Gefeliciteerd :partying_face: met deze mooie aankoop en toevoeging aan de collectie.:+1:

1 like

Toevallig vandaag ook op maroon, het grijze bandje draait na een maand non-stop dragen nu mee met de was.

10 likes

Thanks Maurice

Bedankt Robert :v:

Het originele bandje had hetzelfde kleur, maar zoals gewoonlijk een mm te smal. Dat trekt mijn ocd niet. Daarom een CNS die ik nog had liggen. Ik was ze regelmatig snel even onder de kraan. Maakt inderdaad een wereld van verschil.

Het viel me overigens op dat de caseback terug gedeeltelijk gestampt is. Deze is uit 2024. De mijne uit 2020 is volledig gelaserd.