Show je stoere CWC

Meestal haal ik de onderste flap eraf, bij de originele band vond ik dat nog even zonde …
En het scheelt dat deze horloges mooi plat zijn, waardoor die drang ook wat minder is :grin::+1:

3 likes

Mogguh :wave:t2:

Dat had ik ook hoor :face_with_peeking_eye: maar toch de schaar erin.

13 likes

Morgen! :hugs:

13 likes

Vroeg of laat komt er nog een T wijzerplaat bij. Leuk om even naar een mooi exemplaar te zoeken. Mss deze winter.

13 likes

Waar heb je de rode band vandaan als ik vragen mag?
Is volgens mij zo te zien een 19mm :thinking:

1 like

Klopt. 19mm. Die kwam van cns toen het nog gewoon cheapest nato straps mocht genoemd worden.

3 likes

Thnx , :+1:

1 like

Een mooie T erbij en de collectie is zo’n beetje volledig op CWC gebied.

3 likes

Ik doe ook mee :muscle: vet ding :+1:

16 likes

Nu weer ff spelen :relieved:

Deze twee met klittenband 20mm zijn mij te kort denk goed vanaf een pols tot 17cm en kleiner.
Misschien iets voor de fixed lugs voor de CWC lovers hier. €5 voor beide inclusief verzenden

Ben er wel over uit dat ik zonder band onder het horloge door het lekkerste vindt dragen dus ga ook maar eens zo’n Garmin band bestellen die @ROC en @Mausje75 ook hebben :wink:

10 likes

Mooi!

1 like

Neeeee!

2 likes

Gefeliciteerd! Heb je hem kunnen scoren op de site van CWC?

2 likes

Ben ook wel benieuwd :wink:

5 likes

Ah, heb jij t demo model van de website geplukt?

4 likes

Er stonden onlangs twee ex-display inderdaad. Waren ook heel snel weg.

2 likes

13 likes

Wat nou Vries? Gefeliciteerd met en veel draagplezier :tada::heavy_check_mark::+1:

2 likes

Neeuh die had een beschadiging (aan de bezel meen ik? :thinking:), das niks voor mij :sweat_smile:

Thanks!

Nee want :point_down:

Er zijn meer horloge(verkoop)platforms dan HF :stuck_out_tongue_winking_eye: deze kwam op UF voorbij :wink:

Que?

Thanks gozer

7 likes

Ja Man! Dat was wel anders toen ik het opzette. Daarbij heeft het merk dit ook verdient.
Maar je hebt helemaal gelijk. Fantastisch dat het nu zo omarmt word door onze forumgenoten.

17 likes