Kijk dat zien we graag! Mooi man een echte issued.
Waar heb je hem op de kop getikt? Ze zijn behoorlijk zeldzaam en duur als je er nu een wil kopen.
Dankjewel! Jaartje geleden op eBay gespot. Was al een tijdje op zoek naar dit model in nette staat. Nu nog een mooie duiker
Prachtig horloge, zo’n G10, sober, praktisch, geen bling, staat eenzaam bovenaan mijn wensenlijstje. Dus mocht iemand erop uitgekeken zijn, dan hoor ik het graag:
Vandaag de reïssue G10 “Fatboy” om de pols.
De originele versie uit 1980 heb ik ook. Beiden superaccuraat, alleen de “reïssue” is ook ‘s nachts af te lezen
Ik moet wel zeggen dat de achterplaat wel meer karakter heeft vanwege het mooie diepe graveerwerk in plaats van de laser-gravures…
En af en toe afwisselen met een bandje is ook leuk
Staat er dus eentje in het blauw.
Dank voor de tip, ik zoek echter een recent model. Met weinig of geen gebruiksporen, geen overjarige lumen, saffier, goed te onderhouden. Zal wellicht uiteindelijk een nieuwe bestelling in de UK worden.
Er moet er ook voor mezelf nog 1 tje binnen komen. Heb me ingeschreven voor deze:
Mogelijks neem ik deze er dan ook maar bij:
Leuk spul hoor .
Ik hou het bij de gewone G10 saffier.
Zojuist besteld, met dank aan mijzelf.
Zal wel een paar weken duren, met dank aan EU-hater Nigel Farage.
Zou je aub willen laten weten of je nog invoerkosten moest betalen.
Ik ben geïnspireerd door dit topic en heb besloten ipv een seiko of een doxa voor een Cwc rn te gaan! Dank voor jullie inspiratie!
Heb een gezocht topic gestart, hoop op nieuws…
Als je besteld en betaald met creditcard via CWC/Silvermans betaal je eerst de prijs conform de site, dus incl VAT. Bij verzending wordt de VAT weer teruggestort op je cc. Die van mij is nog niet verzonden. Morgen hopelijk?
Maar vorige week bij MWC ging dat goed.
Vervolgens kreeg ik vandaag voor de MWC een mail van PostNL om de inklaringskosten te betalen. Nu nog wachten tot het de douane behaagt mijn horloge aan PostNL over te dragen voor verzending naar mij, kan nog 4-6 dagen duren.
Dan de CWC nog. Pfffff… Zo zwaaaaaaar, deze hobby.
Ik zag het adoptieverzoek, ik ben benieuwd of het iets oplevert, zal dan vast hier gepost worden, hoop ik. Succes
Helaas ben ik zo’n TL1-sneuneus , dus mag nog niet posten in het blauw.
Maandag 11 april besteld, inklaring dinsdag, gisteren 13 april binnen, niet slecht. Ik dacht even aan de G10, maar voor die paar tientjes toch liever wat betere specs, dus de CWC GS(G10+?):
Op grijze NATO, met CWC-logo op gesp:
Deksel(van het www):
Specs:
- Lithium battery for long life
- Sapphire glass for scratch-resistance and durability
- Screw-down crown
- 715 Ronda lithium swiss quartz 5 jewel movement
- Screw-down case back
- Stainless steel case
- 20atm / 200m water-resistance
- 39.5mm case incl. crown, 36.5mm without crown.
- 18mm lug width
- Fixed strap bars
Een week eerder, op 4 april, een MWC besteld, komt vandaag hopelijk binnen, duurt een week langer. Ook uit de UK.
De MWC met Royal Mail en PostNL, de CWC alleen met DHL.
Mooi ding zeg!
Proficiat met je nieuwe aankoop
Dank .