Show je SUBDELTA

Ok, nog niemand deze gemaakt?

We kennen nu inmiddels allemaal de Quattro maar ik ben wel benieuwd naar welke Subdelta’s er hier nog meer rondzwerven. Inmiddels zijn er toch wel een paar leuke eigenzinnige modellen uitgebracht.
Ik trap af met de Quattro, misschien dat er in de toekomst ooit nog wel ééntje bijkomt.

30 likes

17 likes

Die periscope is ook echt stoer. Ben benieuwd naar de nieuwe modellen.

1 like

Hier begon het avontuur mee (na de P1lot One uiteraard). Is alweer bijna 5 jaar geleden :smirk:

1 like

De P1lot One was ook een HFLE toch? Dat is van voor mijn tijd op het forum dus heb ik allemaal niet meegekregen :slight_smile:

2 likes

Jazeker. Na een tijdje geen HFLE te hebben uitgebracht (het was crisis) waagde een klein groepje de sprong om zelf een HFLE te tekenen, bouwen en presenteren.

3 likes

Dat waren nog eens tijden :innocent:

1 like

Hier de Quattro in het donker.

9 likes

Zeldzaam kiekje: alle modellen tot nu toe op een rij.

18 likes

Die Titanium Ace :star_struck::star_struck::star_struck:

1 like

Op het moment dat ik rond de 700 zit met de upgrades wil ik die Quattro echt uitproberen, wat een gaaf ding.

1 like

Hij is zeker gaaf. Er zal er tegen die tijd vast nog wel ééntje beschikbaar komen met al die flipperaars. Maar de mijne niet :grin:

3 likes

Hahahaha. Er zijn er maar 50 van dacht ik hè? Fingers crossed. Ben overigens aan t denken om op t moment dat ik eur 500 heb bereikt ik het met sprongetjes van 100 ga doen anders schiet het echt geen reet op :joy:

2 likes

Klopt. Dat is één van de dingen die ik ook verwacht. Vanaf 500 ofzo ga je “vastlopen” met 50 piek.

1 like

Je mist de pilot one toch?

1 like

Stuk voor stuk stoere horloges! Mag je trots op zijn​:+1::smiley:!

1 like

Klopt! Dat was geen SUBDELTA.

1 like

En wat zie ik in een of ander achteraf winkeltje midden in Mong Kok in Hong Kong?!!!

Prijs: ca. €10.000 :smile: :smile:

Je wil niet weten hoe apart het voelt om je eigen eerste model in the middle of nowhere aan te treffen. 5 jaar SUBDELTA zijn het in 1 klap waard geweest (dat was het natuurlijk al)!

31 likes

Dat is tof! En duur :flushed:
Als de Quattro over 5 jaar ook voor die prijs gaat dan is ie weg hoor. 9500,- voor een snelle verkoop :sweat_smile:

1 like

Ligt er ook al “even” begreep ik

1 like