Vrij accurate vergelijking.
Dat heb ik langs zien komen. Is dat wel echt authentiek vanuit Rolex?
Joh, maar sinds wanneer moeten horloges echt functioneel zijn? Dan zou iedereen altijd een Quartz horloge dragen of zo’n solar ding waar eigenlijk nooit meer een batterijtje hoeft te vervangen.
Het was dan ook sarcastisch bedoeld. Naar mijn mening mogen horloges juist “onnodige” complicaties hebben, anders wordt het zo saai. Misschien had ik er een knipoog bij moeten zetten
Die @Fate_Amenable_To_Change moet je niet altijd serieus nemen. Doet hij bij zichzelf ook niet.
Kasper, voor iemand die al zo lang op HF rondhangt als jij vind ik dit een domme vraag.
Nope. Net als die Milgauss een project van Label Noir.
Een gewone Rolex is wel heel standaard tegenwoordig …
Dit is le ‘mod’ next level.
Haha. was jullie gewoon aan het plagen.
ik ben bekend met die firma’s die oa Rolexen nog meer opleuken
Nooit gedacht dat de enige tourbillon op het forum een Invicta zou zijn
Gelukkig dat er mensen zijn die dat door hebben.
En mijn kop thee is het weer niet. Da’s precies de sjeu van het forum en diens bewoners.
Kom op! Zelfs t meest wangedrocht waarvan beweerd wordt dat het een tourbillon is kost je ( Chinees gezien) ook nog 1.5 a 2k . Koop voor dat geld gewoon een mooie aquis en bewonder aan de achterzijde de pracht van een werkpaard dat sellita je kan bieden (en daar krijg je die fantastische rode rotor bij cadeau!)
Ik vind het wel mooi eigenlijk dat Rolex geen tourbillon complicatie gebruikt.
Is het functioneel nodig? Nee? Mooi, dan doen we het dus niet. Ik weet niet of dat de gedachtengang was maar ik zou het mooi vinden.
Op1 of andere manier bespeur ik toch iets van een ontkenning
Dat lijkt me heel sterk gezien de wanstaltige met diamanten en edelstenen bedekte rolexen die wel in het assortiment zijn opgenomen…
Heb jij die? kun je meer fotos van laten zien.
Is er echt maar 1 tourbillion op het forum ?
De enige tourbillon op het forum?!?!?! Denk het niet😜
Tourbillon is een van de mooie complicaties en hoort zeker in je collectie als je complicaties spaart.
Dit is mijn tourbillon van Memorigin Hong Hong.
Heeft het nut? Nee. Wil ik het? Ja😋