Waar heb jij hem besteld? Of gewoon bij Kish?
Yes bij Kish idd.
Is al wel een tijdje geleden toen was hij 47 euries of zo.
Efkes kiekn …
59,50 incl verz. Hmmm, verleidelijk! Maar ik heb al 2 G’s en 2 Illuminators
Ja snap ik.
Wel een fijn ding! Die module is vrij intuïtief qua gebruik van de knoppen moet ik zeggen.
Ja, dat hebben al die Casio’s wel. En toch is de bediening voor veel modellen weer verschillend. Het is geen raketwetenschap maar het is soms even zoeken Als je van G of Illuminator wisselt.
Maar goed, hoeveel horloges kun je dragen he? Maar die 290 heb ik al een tijdje op de korrel
Mooi, die licht-blauwe banden bij deze horloges!
Gek is dat. Aan het begin van de hobby blijft je duurste van €500 veilig thuis maar na verloop van tijd gaat de duurste (25K) gewoon mee naar onveilige oorden (niemand verwacht zo een horloge hopelijk).
Meestal draag ik de 925 maar sinds die op jubilee zit lijkt die me iets teveel op een R denk ik om mee door achterbuurten te scharrelen.
Maar goed, op zulke plekken loop je dan op je gemak met 3K om de pols waar je een paar jaar eerder ongemakkelijk was met €500, alleen omdat je bij de DNK 5, 10 en 25K hebt liggen…
Vreemd gedrag eigenlijk.
Kudo’s!
Voor mij persoonlijk ligt het wel aan de omgeving waarin ik verkeer tijdens een vakantie.
Alleen een stedentrip doen in een semi onveilige stad lopend in achterafsteegjes enz…Dan niks bijzonders om de pols.
In een chique oord aan de Middellandse zee of aan de Adriatische kust waar t stikt van de politie kan je wel veiliger op een terrasje shinen met glanzend spul aan de pols.
Met 25k aan de pols the unknown tegemoet lopen vind ik persoonlijk nog een paar bruggen te ver.
De GA-2110SU-3A sowieso voor strand en zwembad
De Citizen voor de avonden
En ik denk dat de Edifice ook meegaat
Maar we kijken uiteraard ook ff rond voor een nieuwe alleen nog 3 maanden wachten tot de vakantie
De laatste jaren zijn er eigenlijk maar 2 horloges meegegaan op vakantie (dit is ook de enige draagtijd die ze per jaar krijgen )
Maar ik denk dat dit jaar deze selectie meegaat:
Waarbij de bovenste nog discutabel is.
Heb maar twee horloges, wel beide geschikt voor op vakantie . Alleen wel de stalen band vervangen voor rubber of nato
Ik moet zeggen dat dit een goed topic is om inspiratie op te doen!
Maar eerlijk gezegd heb ik nog geen flauw idee wat het gaat worden behalve een duiker.